گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۳۱ :: ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
خرید تجهیزات فیبرنوری WDM تولید داخل توسط شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تجهیزات انتقال با تکنولوژی WDM مورد نیاز این شرکت از تولیدکنندگان داخلی تهیه می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت در سخنانی از رویکرد حمایت از تولیدکنندگان داخلی خبرداد و گفت: در پی ابلاغ شعار “رونق تولید” توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری،  اصلی این  شرکت در بخش تامین کنندگان تجهیزات، استفاده از تولیدات داخلی انجام و به تمام حوزه های زیرمجموعه ابلاغ شده است.

مهندس سیدمجید صدری در ادامه افزود: در پی این اقدام، شرکت مخابرات ایران در راستای تحقق “رونق تولید” با رعایت روند قانونی در بخش انتخاب تولیدکننده ، بر اساس سنجش شاخص های لازم و ارزیابی کیفی شرکت اصلح در این زمینه انتخاب شد. 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین افزود: این اقدام اگر توسط شرکت مشابه خارجی انجام می شد، باعت خروج بیش از ۵ میلیون یورو ارز، از کشور می شد که ضمن جلوگیری از آن، موجب صرفه جویی در منابع ارزی از محل قراردادهای تولید داخل شد و با مبلغ بسیار کمتری با شرکت تولیدکننده داخلی قرارداد منعقد شد. 

وی رعایت حداکثری استانداردهای لازم در بخش تجهیزات مخابراتی را یکی از ضروریات امر توسعه و ارایه خدمات عنوان کرد و افزود: شرکت مخابرات ایران به منظور ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ضمن استفاده از تولیدات آنان،  تمامی  تولیدکنندگان داخلی  دانش محور را  همواره به استفاده از تکنولوژی روز دنیا و افزایش کیفیت تولیدات خود تشویق و آنان را حمایت می کند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید