تاریخ: ۱۱:۰۲ :: ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
برق ۴۴۵ روستای استان لرستان وصل شد

شرکت توزیع برق لرستان با اقدامی جهادی در راستای برق رسانی سریع به روستا های گرفتار در برف اخیر توانست مشکل برق این روستاها در شهرستان های خرم آبا، سلسله، دلفان، ازنا و الیگودرز را رفع کند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شرکت توزیع برق لرستان با اقدامی جهادی در راستای برق رسانی سریع به روستا های گرفتار در برف اخیر توانست مشکل برق این روستاها در شهرستان های خرم آبا، سلسله، دلفان، ازنا و الیگودرز را رفع کند.

با توجه به بارش سنگین برف که منجر به تخریب شبکه برق و قطع برق ۴۴۵ روستا  شده بود؛ با بسیج کلیه امکانات و با همت نیروهای زحمتکش این شرکت در کمترین زمان ممکن  و با اقدام جهادی و  تلاش بسیار زیاد موفق به اصلاح شبکه برقرسانی و ترمیم خرابی ها شده و برق این روستاها وصل گردید.

مدیرعامل برق لرستان در این خصوص اظهار داشت: در روزهای گذشته به دلیل ریزش برف تعدادد ۴۴۵ روستای استان با قطع برق به دلیل  شکستگی تیر،سوختن ترانس، قطع سیم و کابل و… با  قطع شبکه مواجه شدند.

فریدون خودنیا افزود: این روستاها اغلب در شهرستان های خرم آباد، سلسله، دلفان و الیگودرز بوده و بسیاری از آنها در مناطق صعب العبور می باشند.

وی تصریح کرد: نیروهای این شرکت در ساعات اولیه و با وجود ریزش سنگین برف در مناطق حادثه دیده حضور یافته و اقدام  به رفع مشکل و برقدار نمودن این روستاها کردند.

مهندس خودنیا با اشاره به صعب العبور بودن مسیر دسترسی  و بسته بودن راه های ارتباطی در بعضی از مناطق؛ اظهار داشت: نیروهای زحمتکش در تلاشی ستودنی مجبور به حمل تجهیزات به وسیله ی نیروی انسانی و نه استفاده از ماشین آلات بودند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه همکاران، بر لزوم آمادگی کامل پرسنل و امکانات شرکت جهت رفع مشکلات احتمالی آتی تأکید نمود.

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید