سربازان دیروز جنگ و رزمندگان امروز عرصه اقتصاد
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۵۸ :: ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
افتتاحیه سالن همایش شادروان جانباز سرافراز علیرضا امرایی/ یک سوم خانواده امور مالیاتی لرستان از ایثارگران هستند

محمدرضا محمدی مدیرکل امور مالیاتی در مراسم افتتاحیه سالن همایش (شادروان جانباز سرافراز علیرضا امرایی) از پرسنل این اداره کل، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این اداره، اذعان داشت:عملکرد خانواده امور مالیاتی رضایت بخش و شایسته تقدیر است. خانواده‌ای که بسیاری از آنها دیروز سربازان جنگ بودند و امروز ،رزمنده‌های عرصه اقتصاد.

محمدی در ادامه بیان داشت: ایثارگران مالیاتی، دیروز به ضرورت از جانشان دیواری گرداگرد وطن ساختند و امروز از تعهد خدمتی و توانشان، برای رهایی از هجمه های اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه مایه می‌گذارند.

محمدی با اشاره به اینکه دیروز ریه‌های شیمیایی علیرضا امرایی‌ها(جانباز روانشادی که سالن همایش به نام او مزین شد) بود و تعهد به امام ولایت و امروز تلاش دو چندان است و مقابله با تحریم‌ها، این در حالی‌ست که حتی یک گام از مواضع خود نسبت به مطامع نظام عقب ننشسته‌ایم.

وی در ادامه خانواده امور مالیاتی را که بیش از یک سوم نیروی انسانی آن از ایثارگرانند (۲۲۰ نفر از بدنه ۵۶۰نفره اداره ) را دارای گذشته و حالی مبتنی برایثار دانست.
و با اشاره به این مهم، تجسم این دو را؛ زندگی شخصی و اداری روانشاد علیرضا امرایی دانست و گفت:جانبازی که تعهد خدمتی‌اش و نیز سیره زندگی و حضور در جبهه اش، زبانزد عام وخاص است، نامگذاری این سالن به نام وی برای این اداره را در جهت تعهد به پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایثار در راه آن، فرهنگ‌سازی دانست.

محمدی با بیان اینکه اداره کل امور مالیاتی در نیل به اهداف خود گام‌های محکمی را در تمامی جهات برداشته است، گفت: هر ساله در جشنواره شهید رجایی عملکرد دستگاهها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. و این ارزیابی مبتنی بر معیارهای عمومی و برنامه‌های عملیاتی اصلاح نظام اداری وشاخص‌های اقتصادی واختصاصی دستگاه‌هاست. که در این راستا عملکرد اداره کل امور مالیاتی در سال ۹۷ به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص‌های عمومی واختصاصی ( در گروه عمومی و اجتماعی و قضایی ) معرفی و انتخاب شده است که این موفقیت حاصل نمی‌شد جز با تلاش‌های همکاران مالیاتی.

محمدرضا محمدی به مجموع این معیارها اشاره کرد و گفت: در شاخص‌های اقتصادی این اداره کل با کسب ۱۰۰۰نمره در زمینه رشد و وصول اصولی مالیات به اخذ کامل امتیازات اشاره داشت و در زمینه شاخص‌های عمومی نیز این مهم اتفاق افتاده است.

در ادامه این مراسم نازاریان مدیر کل بنیاد شهید استان به تحولات بعد از انقلاب و نقش فرهنگ جنگ و ایثار در جامعه اشاره داشت و اذعان داشت می‌بایست پاسدار این فرهنگ باشیم.

فرهنگی که بر خلاف بسیاری از جنگ‌های طول تاریخ اجازه نداد تمامیت ارضی کشور تغییر کند. از اینرو برگزاری مراسمات و نامگذاری‌های از این دست در زنده نگه داشتن نام و یاد ایثارگران مثمر‌ثمر دانست.

در پایان این برنامه با اهدا تندیس و لوح یادبود از خانواده روانشاد امرایی و تنی چند از کارکنان تاثیرگزار در انتخاب اداره امور مالیاتی به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی( حسین پیرهادی، حجت والیزاده، حبیب صابرپور، بی‌تا کردی، الهام شهبازی) تقدیر به عمل آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید