شهردار خرم آباد خبر داد:
تاریخ: ۱۸:۴۴ :: ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
نامگذاری ساختمان شهرداری منطقه ۲ و یکی از معابر شهر با نام سردار سلیمانی

محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد از نامگذاری ساختمان شهرداری منطقه ۲ و یکی از معابر شهر با نام سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با ابراز تاثر از شهادت سردار سلیمانی گفت: خبر شهادت حاج قاسم ناباورانه بود و همه ما را شوکه کرد و مطمئنم قاطبه مردم قدرشناس ایران هم از این اتفاق اندوهگین و بهت زده‌اند.

شهردار خرم آباد با اشاره به تصمیم شهرداری برای نامگداری برخی اماکن با نام سردار گفت: شهید قاسم سلیمانی خدمات بزرگی را برای کشور و مردمش انجام داد و نامگذاری برخی اماکن با نام وی کمترین کاری ست که می توان برای قدرشناسی از خدمات ارزنده اش انجام داد.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به بررسی های انجام گرفته بنا شد پیشنهاد مزین نمودن ساختمان جدید و نوساز شهرداری منطقه دو و هم چنین نامگذاری یکی از معابر مهم شهر را به کمیسیون نامگذاری شورای شهر ببریم.

شریفی مقدم در مورد اقدامات شهرداری خرم آباد در راستای بزرگداشت یاد و نام سردار سلیمانی گفت:برنامه های مختلفی را در این راستا در نظر گرفته ایم که از آن جمله می توان به نصب تصاویر و تبلیغات محیطی با موضوع شهادت سردار سلیمانی در سطح شهر ، طراحی جایگاه مخصوص عزاداری در ورودی شهرداری مرکزی همراه با پخش اهنگهای سوگواری، خاموش کردن چراغانی ها و ریسه های سطح شهر ، نصب پرچمهای عزا، انتشار پیامها، کلیپها و مطالب مرتبط در فضای مجازی و سایت شهرداری و برخی اقدامات دیگر اشاره کرد.

شهردار مرکزی لرستان در پایان با تقدیر از مجهادتهای بی نظیر سردار شهید گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی از سرداران بزرگ تاریخ ایران است که ما باید سعی کنیم با زنده نگه داشتن نام و یاد و ذکر اقدامات و افتخارات او برای مردم و خصوصا نسل جوان ضمن ادامه راه ، از وی الگویی جاودانه و دائمی بسازیم تا جوانان ما به الگوهای پوچ و بیگانه پناه نبرده و به فرهنگ ناب مجاهدت و شهادت آراسته شوند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید