گروه: خبر
تاریخ: ۱۱:۱۹ :: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
جبهه اقتصادی مالیات در صف اول دولت الکترونیک

‍ محمدرضا محمدی در دیدار با معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت گفت: جبهه اقتصادی مالیات در صف اول دولت الکترونیک است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمدی در دیدار با فریده بیرانوند از سرعت و دقت خانواده مالیاتی استان نسبت به تجهیز طرح جامع‌مالیاتی خاصه در بخش الکترونیک آن سخن گفت.

وی در ادامه تشریح کرد؛ استان لرستان علیرغم آنکه در برنامه ریزی‌های سازمان، جزء مراکز متاخر انجام طرح جامع مالیاتی در کشور بود اما به سبب علقه، همت و تخصص بدنه مالیاتی استان، جزء اولین مراکز تجهیز طرح جامع مالیاتی شد.

وی در ادامه اذعان داشت؛ از شاخص‌های طرح جامع مالیاتی، الکترونیک شدن وصول مالیات در جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مودیان است.

اصرار این طرح بر دقت و سرعت عمل و همچنین حذف کاغذ و حضور فیزیکی مودیان در ساختمان مالیاتی‌ست. و الکترونیکی شدن اظهارنامه، ابلاغ‌ها، ارائه مدارک مودیان، اعتراضات و فعال شدن تلفن گویا و …همگی موید این موضوع در راستای ارتقاء سلامت اداری،مسئولیت پذیری و پاسخگویی‌است. چرا که عملکرد مالیاتی برای نیروی انسانی آن، بعنوان یکی از صفوف جبهه اقتصاد در شرایط خطیر امروز و با استناد صحبت‌های مقام معظم رهبری، تنها یک وظیفه اداری نیست بلکه فریضه است.

فریده بیرانوند نیز ضمن تقدیر از کادر مدیریت و پرسنل مالیاتی استان، عملکرد این اداره را بر اساس شاخص‌ها، مثبت ارزیابی کرد و برگزیده شدن امور مالیاتی را بعنوان دستگاه برتر ارزیابی عملکرد در بخش شاخص‌‌های عمومی، اجتماعی و قضایی جشنواره شهید رجایی را نشان از این موضوع دانست.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید