گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۱۹ :: ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
دکتر غلامرضایی: اعلام‌می کنم سرباز مبارزه با مفاسد اقتصادی خواهم بود/ توجه به گردشگری راه نجات اقتصاد بیمار لرستان است

ظهر امروز نشست خبری دکتر امیر ناصر غلامرضایی با اصحاب رسانه استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، در این هم اندیشی کاندیدای اصلاح طلب مجلس یازدهم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی تصریح کرد: جهت تصدی تریبون مجلس دارای برنامه ای مدون و متمایز تحت عنوان جذب گردشگر می باشد چرا که تنها راه چاره رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در لرستان در گرو توجه به این شاخصه مهم است.

خادم ملت بودن در عمل است

دکتر غلامرضایی در پاسخ به سوال خبرنگاران که همواره خود را خادم مردم می داند، افزود: خادم ملت بودن یک شعور است و فاکتورهای خاصی ندارد بلکه به عقیده من دستگیری از مردم محروم و ضعیف و سکوت نکردن در مقابل مدیران ضعیف مصداق واقعی خدمتگزاری به مردم است.

وی تریبون مجلس را مکانی مقدس جهت بیان حرفهای خفیه و در گلو مانده مردم محروم عنوان کرد و گفت: مجلس وسیله جاه طلبی یا جای خوابیدن نیست بلکه محلی ست برای رایزنی با مقامات کشوری که بدانند حال و روز لرستان چگونه است و بسیاری از اهداف و آمال جوانان و مردم این سرزمین به خاطر ندانم کاری های مدیران ناکارآمد لگد مال شده است.

نه به طایفه گرایی

وی با اشاره به “نه به طایفه گرایی” در انتخابات اظهار کرد: داشتن تبار لر و تعدد وندها افتخاری ست اما اشتباه محض است که ملاک انتخاب نماینده فریاد مظلومیت مردم قرار گیرد لذا باید شایستگی ها را دید نه صرفا فلان وند و فلان طایفه را.

تشکیل اتاق فکر از متخصصین طوایف

دکتر غلامرضایی افزود: همین جا اعلام می کنم؛ سرباز مبارزه با فساد سیاسی و اقتصادی خواهم بود و بنده یک کاندیدای” همه وند” هستم و در نظر دارم به یاری خدا در دفتر نمایندگی ام اتاق فکری جامع و اصولی متشکل از متخصصین و دکترای شاخص از هر وند از لرستان تشکیل شود، باشد که طرح ها و رایزنی با متخصصین طوایف چاره ساز مشکلات استان باشد.

فقر و مددجویی افتخار نیست

وی تاکید کرد: در این راه اول مردم را مخاطب قرار می دهم و بعد مسوولین را و عزیزان بدانید تعدد خانواده های مددجو افتخاری نیست زیرا افزایش خانواده فقیر و تهی دستی در لرستان افتخار نبوده بلکه اعتلای کرامت مردم در کنار رونق اقتصادی مهم است.

ریشه های فساد سیاسی و اقتصادی ست

کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی در خصوص مشکلات اقتصادی در لرستان داشت: یکی از ریشه های فساد در کشور و استان ما سیاسی ست و دوم اینکه عدالت به معنای واقعی در گزینش و چینش افراد متخصص و متبحر در تمامی حوزه های مدیریتی اجرا نمی شود و سوم گاها فساد ریشه در ناتوانی ذهنی، ،ناکارایی برنامه ها و عدم اراده و ارادت به مردم دارد.

نه به رانت خواری در ادارات

دکتر غلامرضابی در خصوص مبارزه با فساد تصریح کرد: منکر نمی شویم که رشوه گیری و رانت در برخی ادارات وجود دارد و گاها به عنوان وجوهات مرسوم و شرعی به آن نگاه می کنند که تیری ست در قلب همین مردم محروم و خیانتی آشکار که نباید سطحی دیده شود.

در بین دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا، منفعت طلبها منشا فساد هستند

وی در بخش دیگری از سخنان خود در باب دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا در نظام تشریح کرد: در بین این دو طیف همواره افراد فرصت طلب نیز وجود دارد که منبع فساد سیاسی و اقتصادی هستند و به پدیده های باج سیاسی و باج اقتصادی دامن می زنند. این جماعت فرصت طلب در زد و بندهای پشت پرده با سو استفاده از مبانی و مفاهیم سیاسی، حق مردم را پایمال می کنند.

باج خواهی برخی اصلاح طلبان

دکتر غلامرضایی تصریح کرد: برخی از اصلاح طلبان از بنده باج می خواهند و بنده همین جا اعلام می کنم؛عاشق جریان اصلاحاتم اما هرگز به کسی باج نخواهم داد.

استعفا کرامت است

وی در خصوص استعفا نیز تصریح کرد: استعفا دادن از هر مقام و جایگاهی بیانگر مناعت طبع و عزت نفس آن مدیر است چرا که اگر وارد جایگاهی شدیم و توانایی مدیریت نداشتیم باید شرافتمندانه پذیرفت و استعفا کرد تا بستر را برای فرد کارآمدتری مهیا کنیم.

در پیشینه کاری و سیاسی نقطه ضعفی ندارم

دکتر غلامرضایی با بیان اینکه در پیشنیه کاری و سیاسی خود فاقد نقطه ضعف است، تاکید کرد: از آنجایی که خودم را موظف به خادمی مردم می دانم استعفا نخواهم داد و حتما تریبونی خواهم داشت که حرف دل مردم را بزنم.

نماینده عقل کل نیست اما می تواند موثر باشد

این کاندیدای اصلاح طلب در پایان خاطرنشان کرد: نماینده مردم مجلس شورای اسلامی فردی عقل کل و متخصص در همه امور نیست اما اگر مطابق با برنامه ای صحیح عمل کند می تواند از اتاق فکر ظرفیتهای علمی، اجتماعی، اقتصادی، صنعتی،کشاورزی و…. در جهت کاهش دردهای جامعه و کمک به توسعه یافتگی لرستان نهایت بهره را ببرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید