در ادامه پیگیری های سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان از پروژهای استان صورت گرفت؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۲۰ :: ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
‍ بازدید از پروژه های در دست ساخت شهرستان چگنی

مهندس امیر غفوری نژاد در ادامه روند پیگیرهای پروژهای استان از پروژهای در دست ساخت شهرستان چگنی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، این جلسه با حضور مهندس ترابی نژاد فرماندار شهرستان دوره چگنی، مهندس غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان، قنبری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دوره چگنی ، حجازی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس استان و جمعی از کارکنان در فرمانداری شهرستان دوره چگنی برگزار شد.

مهندس امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان در این جلسه با گزارشی از فعالیت های و پروژه های در دست ساخت این شهرستان افزود: در شهرستان چگنی در حال حاضر تعداد ۶ پروژه در قالب ۲۰ کلاس درس با زیربنای ساختمان آموزشی ۳۲۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۶۸۰۰میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی متوسط ۲۰ درصد در حال ساخت می باشد.

وی اظهار کرد: ما باید سعی کنیم حضور خیرین گرانقدر در شهرستان چگنی که دارای فضاهای مورد نیاز و محروم زیادی می باشد را فراهم نماییم تا بهتر بتوانیم از فضاهای آموزشی این شهرستان بهره ببریم.

مهندس ترابی نژاد فرماندار شهرستان چگنی نیز در این دیدار ضمن تشکر از خدمات نوسازی مدارس لرستان افزود: باید بتوانیم حضور خیرین استانی و کشوری را در امر ساخت و ساز مدارس در شهرستان چگنی فراهم نمایم بطوریکه باعث شوق و اشتیاق آنها گردد و مطمئنا ثمره اش را مردم این شهرستان خواهند برد.

در این جلسه مصوب گردید که آموزش و پرورش استان سریعاً امور حقوقی مربوط به رفع معارض زمین محل مدرسه قبلی روستای درمره این شهرستان را فراهم نماید و فرماندار با حمایت همه‌جانبه از حضور خیرین دستور مساعدت های لازم و قانونی را جهت ادامه ساخت این مدرسه را انجام دهد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید