گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۳۸ :: ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
تحقق شعار تولید، اقتصاد فرهنگ و هنر را شکوفا می کند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در جلسه بررسی نیازمندی های انجمن هنرهای تجسمی استان، گفت: تحقق شعار تولید، اقتصاد فرهنگ و هنر را شکوفا می کند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احمد حسین فتایی در این جلسه که عصر امروز و با حضور معاون امور هنری و سینمایی اداره کل برگزار شد، گفت: انجمن های فرهنگی هنری، پل ارتباطی اداره کل با هنرمندان هستند و تقویت این انجمن ها به تقویت فرهنگ و هنر خواهد انجامید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، تصریح کرد: در سال پیش رو که توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) جهش تولید نامگذاری شده است، باید شاهد افزایش تولیدات فرهنگی و هنری و به دنبال آن شکوفایی اقتصاد این حوزه باشیم.

وی سپس اظهار داشت: علاوه بر حمایت های که از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان صورت می پذیرد، انجمن های فرهنگی و هنری از جمله انجمن هنرهای تجسمی باید درآمد زایی داشته باشند.

فتایی اذعان کرد: تجهیز انجمن های فرهنگی و هنری، از مهمترین برنامه های ما در سال جدید است و به دنبال تامین منابع مالی آن هستیم تا پس از سالها بتوانیم در این زمینه، گام های موثری برداریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پایان اظهار داشت: آموزش باید به تدریج به خارج از فضای مجتمع فرهنگی و هنری و انجمن ها و واگذار شود، تا از این طریق ضمن رونق بخشیدن به آموزشگاه های آزاد هنری مربیان و اساتید نیز مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید