گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۲۳ :: ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
تجلیل از معلمین مدارس آموزشی کوی سازمانی و اساتید قرآنی لشکر ۸۴ خرم آباد

صبح امروز مراسم تجلیل از معلمین کوی سازمانی و اساتید قرآنی لشکر ۸۴ خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز به مناسبت هفته معلم مراسم تجلیل از معلمان مدارس آموزشی کوی سازمانی و مربیان قرآنی عقیدتی سیاسی لشکر ۸۴ با حضور مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ناجا در لرستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسین دانش هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در لرستان و رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۸۴ خرم آباد ضمن تبریک هفته معلم با اشاره به جایگاه معلم در اسلام اظهار داشت: اسلام برای معلم جایگاه ویژه‌ای دارد و تمام حقوقی که درباره پدر و مادر رعایت می شوند در حق معلم هم به صورت تمام رعایت می شود.

وی افزود :کارمعلم قابل مقایسه با هیچ صنف و گروهی نیست و شغل معلمی بسیار مهم ، حساس و پر اهمیت است و شما معلمین جایگاه والا و بلند مرتبه در نزد خداوند متعال دارید.

وی در پایان گفت: امروز هم که جامعه ما دچار این بیماری منحوس شده است و مدارس تعطیل شده‌اند می‌بینیم که معلمان فداکار با دلسوزی تمام به هر شکل مشغول آموزش دانش آموزان هستند که واقعاً این یک نعمت بزرگ برای جامعه ایران اسلامی بشمار می‌آید، که همچین معلمانی وظیفه‌شناس و دلسوزمسئول تربیت و آموزش فرزندان آنان را بر عهده دارند . و درود میفرستیم بر همت و تلاش و کوشش تمام معلمین و اساتید زحمتکش کشور عزیزمان ایران.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از معلمان و اساتید قرآنی تقدیر به عمل آورده شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید