پل بهداری به صورت جدی شتاب بیشتری گرفته است
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۲۴ :: ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
شهردار خرم آباد خبر داد: تردد بر روی پل بهداری تا پایان خرداد

شهردار خرم آباد پنجشنبه ۱۵ خرداد بهمراه معاون عمرانی، معاون اداری و مالی و شهردارمنطقه۲ از پل در دست ساخت بهداری بازدید کرد و گفت: همان طور که یک ماه قبل در انتهای مصاحبه ام اعلام کرده بودم اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، پل بهداری۱۵ خرداد افتتاح خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمد شریفی مقدم افزود: دریک ماه گذشته تا امروز که فعالیت ساخت پل بهداری به صورت جدی شتاب بیشتری گرفته است متاسفانه لوله های گاز و آب و فاضلاب روند سرعت بخشی احداث پل را کند کرده و همین اتفاق باعث گردیده امروز شرمنده مردم شویم.

وی اظهار کرد: بتن ریزی عرشه پل امروز تمام شد و بعد از آن زیر گذرهای ساحلی آن آماده می شوند.

شهردار خرم آباد با پوزش از مردم و رسانه ها گفت: امیدوارم جمیع شرایط به گونه ای رقم بخورد که تا پایان خرداد تردد بر روی پل بهداری صورت گیرد تا به عهدی که با مردم بسته ایم عمل کنیم.

شریفی مقدم تصریح کرد به مردم عزیز و رسانه ها قول می دهم با افتتاح پل بهداری روند بهره برداری وافتتاح سایر پل های در دست ساخت سطح شهر نیز در سال‌ جاری کلید خواهد خورد.

وی در پایان گفت: این نوید را به مردم خرم آباد می دهم که بزودی پادگان۰۷به خارج از شهر منتقل، دیوارهای آن برچیده و با فروش سهم تجاری و مسکونی شهرداری به آرزوی دیرینه مردم که همانا تعریض خیابان انقلاب است جامه عمل پوشانده و عیدی بزرگی به همشهریان خرم آبادی خواهیم داد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید