گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۸:۲۷ :: ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
خدمتی دیگر از شهرداری/ تسهیل در عبور و مرور شهروندان

ظهر امروز ۱۴ خرداد ماه ۹۹ مقارن با سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره شریف) محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد با سردار اسحقی فرماندهی مهندسی ناجا کشور ، سردار مهدیان نسب فرماندهی نیروی انتظامی استان ، حجت السلام موسوی مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی استان جهت تخریب دیوار انتهای بلوار زرین کوب ( میدان سپاه ) دیدار داشت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمد شریفی مقدم در حاشیه این دیدار خاطر نشان کرد : جا دارد از زحمات و حمایت دکتر سید موسی خادمی استاندار لرستان ، مهندس امیری معاونت هماهنگی امور عمرانی ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و تعامل و همکاری صمیمانه سردار اسحقی فرماندهی مهندسی ناجا کشور ، سردار مهدیان نسب فرماندهی انتظامی استان و سید امین موسوی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی که نقش بسزایی در انجام این مهم داشتند تقدیر و تشکر ویژه بعمل آورم.

شهردار مرکز استان در ادامه این دیدار افزود: تردد در این مسیر معضلاتی را برای شهروندان به وجود آورده و خطرات ناشی از تصادف خودرو ها به دلیل نداشتن میدان دید ، عبور و مرور را در این مسیر با مشکل مواجه کرده بود که خوشبختانه با رایزنی های انجام شده مطالبه بحق مردم بعد از سالیان متوالی تحقق پیدا کرد و تعریض این خیابان صورت گرفت.

سردار مهدیان نسب در ادامه این دیدار خاطر نشان کرد : عملکرد شهردار خرم آباد در پیگیری و تلاش شبانه روزی جهت احقاق حقوق شهروندان بر هیچکس پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: همکاری نیروی انتظامی و شهرداری خرم آباد در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ، تسهیل در ترافیک شهری و جلوگیری از سد معبر را نمونه بارز تعامل و همکاری این دو نهاد خدمتگزار دانست.

فرمانده نیروی انتظامی استان در پایان افزود: سبز قامتان نیروی انتظامی در راه خدمت به مردم و همکاری مجدانه با شهرداری خرم آباد از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و امید آن می رود نیت و اعمالمان رضایت خداوند باریتعالی و شهروندان عزیز و فهیم را بدنبال داشته باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید