گروه: برگزیده
تاریخ: ۲۱:۳۷ :: ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
کلنگ زنی دو پروژه احداث ساختمان اداری شهرداری منطقه ۳ خرم آباد و احداث اولین پارک بانوان در منطقه جنوب شهر خرم آباد

محمد شریفی مقدم از کلنگ زنی دو پروژه احداث ساختمان اداری شهرداری منطقه ۳ خرم آباد و احداث اولین پارک بانوان در منطقه جنوب شهر خرم آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمد شریفی مقدم در مراسم آیین کلنگ زنی دو پروژه شهری شهرداری خرم آباد، افزود: با توجه به اینکه شهرداری منطقه ۳ چندین سال است که راه اندازی شده و فاقد ساختمان اداری است امروز با حضور مسئولان شهری و استانی این پروژه کلنگ زنی شد .

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: ساختمان اداری شهرداری منطقه ۳ خرم آباد در مساحت ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع در ۴ طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در میدان کریم خان زند طی زمان بندی مشخص احداث خواهد شد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پارک بانوان در منطقه جنوب شهر خرم آباد اضافه کرد: دومین پروژه شهری که امروز با حضور مسئولان کلنگ زنی شد ،اولین پارک بانوان در جنوب شهر خرم آباد است که این پروژه در پارک شهید امیری در گلدشت شرقی واقع شده که با تجهیزات کامل و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال از اعتبارات محل شهرداری پیش بینی شده طی چهار ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شریفی مقدم اظهار کرد: پارک بانوان جهت استفاده بانوان محترم منطقه گلدشت طراحی شده که بتوانند در یک محیط آرام و مناسب از بهترین وسیله های ورزشی مجهز استفاده لازم را ببرند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید