در راستای طرح آجر به آجر با مشارکت بانک سپه صورت گرفت؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۱۸ :: ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
دو مدرسه در مناطق کم برخوردار کوهدشت کلنگ زنی شد

در راستای طرح آجر به آجر و با هدف رفع تنگناهای آموزشی کلنگ دو واحد آموزشی ۳کلاسه با مشارکت بانک سپه و بنیاد برکت در شهرستان کوهدشت به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور عارفی نماینده بانک سپه استان لرستان، غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس ، موسیوند سرپرست آموزش و پرورش کوهدشت، آزادبخت معاون فرماندار و تنی چند از مسئولین استانی ، کلنگ دو مدرسه در قالب ۶کلاس درس با مشارکت بانک سپه و بنیاد برکت در روستاهای خوشناموند و پریان اله مراد کوهدشت به زمین زده شد.

در این مراسم مهندس امیر غفوری نژاد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان، اظهار داشت :دو مدرسه در قالب ۶ کلاس درس با زیربنای کلی ۴۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳ میلیارد تومان در روستاهای خوشناموند و پریان اله مراد با مشارکت بانک سپه و بنیاد برکت احداث خواهند شد.

وی یادآور شد: در ۶ ماه نخست سال جاری اقدامات خوب و قابل قبولی از حیث ساخت مدارس در شهرستان کوهدشت با مشارکت خیرین مدرسه ساز صورت گرفته که در این راستا ۱۱ پروژه فعال در قالب ۴۲ کلاس درس و با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان که از این تعداد ۷پروژه در قالب ۲۴ کلاس درس وبا اعتبار ۱۳ میلیارد تومان تنها در سال جاری آغاز شده اند.

وی با اشاره به ردیف اعتباری تعمیرات مدارس و آسفالت بیان کرد : از ابتدای سال تا کنون محوطه ۷ مدرسه با ۱۰ هزار متر مربع نیز آسفالت شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در ادامه تصریح کرد : نهایت تلاش ما برای رفع کمبودها در حوزه آموزشی است، اما متاسفانه عمق محرومیت به حدی زیاد می باشد که اگر سالانه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت مدارس اختصاص پیدا کند و تورم هم بطور کامل کنترل شود به ۳۰ سال زمان برای رفع کامل کاستی های فضاهای آموزشی نیازمندیم .

غفوری نژاد ضمن تشریح طرح آجر به آجر اشاره کرد : با اقدامات خوبی که در این راستا صورت گرفته بزودی شاهد ساخت مدرسه روستای طرهان با مشارکت آحاد مردم کوهدشت خواهیم بود.

در ادامه این مراسم ، عارفی نماینده بانک سپه استان گفت : بانک سپه مفتخر است که در راستای رفع تنگناهای آموزشی در این امر خیر مشارکت کند و ما آماده گی داریم بیش از پیش در این امر خداپسندانه و نوعدوستانه همچنان یاریگر کارکنان خدوم و تلاشگر نوسازی مدارس لرستان باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید