معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان:
تاریخ: ۸:۵۱ :: ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
خرم آباد، بروجرد و سلسله در وضعیت قرمز قرار دارند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان را به منظور اعمال محدودیت های کرونایی به ویژه در ادارات اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر مریم کوشکی در جمع خبرنگاران گفت: طی این رنگ بندی شهرستان های خرم آباد، بروجرد و سلسله در محدوده ی قرمز هستند.

وی ادامه داد: شهرستان هایی که به صورت روزانه به ازای هر صدهزار نفر ده مورد و بالاتر از آن بیمار کرونایی مثبت بستری شده دارند در وضعیت قرمز قرار می گیرند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: به جز شهرستان چگنی که در وضعیت زرد است، سایر شهرستان های باقیمانده در وضعیت نارنجی قرار دارند.

دکتر کوشکی عنوان کرد: شهرستان هایی که در هر صدهزار نفر ۶ تا ۹ مورد بیمار کرونایی بستری شده در روز دارند نارنجی و شهرستان های دارای ۴ و یا ۵ نفر در این تعداد هستند در محدوده ی رنگ زرد قرار می گیرند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: شروع برنامه ی محدودیت های کرونایی در استان براساس این رنگ بندی است و اگر طی روزهای آینده تغییراتی در آن به وجود بیاید از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید