پاسخگویی 24 ساعته سامانه 1526 و رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۱۸ :: ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
سامانه ۱۵۲۶ به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به کلیه مودیان مالیاتی راه اندازی شده است

مدیر کل امور مالیاتی لرستان خبر داد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اطلاع‌رسانی بهتر، شماره تلفن گویای ۱۵۲۶ در قالب اجرای طرح جامع مالیاتی و به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به کلیه مودیان مالیاتی، فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل، راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، هادی ملکشاهی افزود: در شرایط کرونا و ضرورت اجتناب از تجمع مردم، سامانه ارتباط مردمی با هدف رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و لحاظ پروتکل‌های بهداشتی، بیش از پیش ضرورت به نظر می‌رسد.

وی اذعان داشت: این سامانه‌ ضمن فراهم کردن زمینه ارتباط سریع و آسان مؤدیان با کارشناسان مالیاتی، موجب تسریع در روند انجام فرایند مالیاتی می شود.

ملکشاهی افزود: سامانه تلفنی ۱۵۲۶ اداره کل امور مالیاتی استان لرستان به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و شبهات مودیان مالیاتی است.
همچنین مدیرکل امور مالیاتی تسریع کرد: زبده‌ترین کارشناسان این اداره کل، در ساعات اداری، به سوالات و ابهامات مودیان مالیاتی از طریق تلفن پاسخ می‌دهند و در ساعات غیر اداری نیز از طریق سیستم رایانه‌ای خودکار به سوالات مودیان پاسخ داد می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی در خاتمه یادآور شد؛ مودیان می‌توانند سوالات خود را در زمینه‌های ذیل از طریق این سامانه با کارشناسان ما در میان بگذارند.
ثبت‌نام و پیگیری شماره اقتصادی، اظهارنامه مالیاتی و پرداخت الکترونیکی، نحوه ارسال صورت معاملات فصلی، ثبت الکترونیکی صندوق و نصب نرم افزار فروش، مالیات بر درآمد حقوق، ارتباط با مدیریت امور مالیاتی و دریافت پیشنهادات و انتقادات و گزارش فرار مالیاتی از سوی مودیان و …

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید