۲۲ اسفند ، روزبزرگداشت شهداء گرامی باد
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۴۱ :: ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
خون شهدا تضمین کننده استقلال ملت وسربلندی نظام جمهوری اسلامی است

هادی ملکشاهی در پیامی روز ۲۲ اسفند ، روزبزرگداشت شهداء را به مردم شهیدپرور استان بویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، متن پیام بدین شرح است:
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ« آیه شریفه ۱۶۹ سوره آل عمران»

و هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏‌اند مرده مپندار بلکه زنده‏‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند.

پرچم ملت ایران از آن جهت بر افراشته تر از تمام طول تاریخ است که خون شهدا در رگان آن جاریست، از برکت نفوس روحانی و حضور آسمانی شهداست که راه برای اهلش روشن است .
آن که رتبه و جایگاه شهید را فهمید، پویایی را سرلوحه هستی خویش در تمامی جهات قرار داده است چرا که پویایی در عرصه علم، اقتصاد و فرهنگ کم از رزم در جبهه‌ جنگ ندارد اگر به دنبال لبیک به تعالی ایران اسلامی هستیم.
در این بین زیباترین تأویل و شرح معنی از شأنیت و منزلت شهدا را می‌توان در فرمایشات مقام معظم رهبری یافت، آنجا که می‌فرماید: خون شهدا تضمین کننده استقلال ملت وسربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

اینجانب در آستانه روز بزرگداشت شهدا ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، با آرمان‌های والای شهیدان گرانقدر تجدید پیمان کرده و سر افرازی و توفیق بیش از پیش در تأسی از این الگوهای بی‌بدیل را برای خود و همه سربازان خدمتگذار به ملت را از پیشگاه پروردگار متعال آرزومندم.
همچنین این روز فرخنده را به عموم مردم و خانواده ایثارگران خاصه مردم شهید پرور استان لرستان و ایثارگران امور مالیاتی و اصحاب محترم رسانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید