گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۰:۳۵ :: ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با صدور پیامی سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تبریک گفت

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان با صدور پیامی سالروز افتتاح حساب شماره ۱۰۰ به فرمان امام خمینی (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، در متن این پیام آمده است: تدابیر توسعه گرا ونگاه ژرف اندیش حضرت امام خمینی (ره) در نحوه استقرار ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی نشان از اهمیت ویژه معمار کبیر انقلاب اسلامی به محرومین و مستضعفین جامعه بعنوان ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی است.
بنیانگذار انقلاب اسلامی با تشکیل نهادهای حمایتی و انقلابی نقشه راه را در راستای محرومیت زدایی، رشد و توسعه جامعه اسلامی، استقرار عدالت اجتماعی و امید به زندگی بعنوان دستور کار برای دولتمردان نظام اسلامی ترسیم نموده است.
افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) و سالروز فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۹ روز پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از نمونه های بارز و مهم دیدگاه والای امام امت (ره) به شمار می رود که بصیرت و توجه مدبرانه امام خمینی (ره) به محرومیت زدایی از جامعه اسلامی در تمامی ابعاد آن را به خوبی به نمایش گذاشته است.
عنایات ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص حمایت از محرومین و مستضعفین جامعه و تاکید معظم له که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برکات مستمر و صدقات جاریه امام راحل است، تاکنون منشا خدمات فراوانی در راستای تامین مسکن محرومان، محرومیت زدایی از روستا ها، بهسازی مسکن روستایی و بازسازی مناطق آسیب دیده از جنگ و بلای طبیعی بوده است. اکنون در سالی که بنام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین شده است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تولید مسکن مقاوم، اجرای طرح های هادی روستایی، تحقق توسعه پایدار و توانمندسازی روستاییان بستر لازم را در راستای تحقق شعار سال جدید فراهم خواهد ساخت.
اینجانب فرا رسیدن دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی(ره) و چهل و دومین سال تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون همه خدمتگزاران کشور به ویژه کارکنان خدوم و مسئولان این نهاد انقلابی را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

مسعود رضایی
مدیر کل بنیاد مسکن استان لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید