گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۵۲ :: ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان منصوب شد

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، به پیشنهاد دکتر اسفندیار حسنی مقدم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان طی حکمی از سوی کامبیز بازرگان، معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی دکتر میرحسن بیرانوند به سمت سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان منصوب و مشغول به کار شد.

میرحسن بیرانوند دارای مدرک دکترای علوم دامی “گرایش تغذیه دام”، مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان می باشد و پیش از این به مدت ٤ سال رئیس سازمان نظام مهندسی كشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان را بر عهده داشته است.

در مراسم معارفه و تودیع رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان آقای دکتر مؤیدی معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر حسنی مقدم رئیس سازمان کشاورزی جهاد کشاورزی استان لرستان، مهندس ابراهیمی، مدیران کل ادارات تابعه، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان حضور داشتند.

در این مراسم از زحمات دکتر منوچهر سیاح فر، رئیس سابق مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان تقدیر به‌عمل آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید