گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۴۶ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق طرح کاج/ اعطای کارت سبز زندگی سالم به ۴ هزار کارگر لرستانی

شامگاه امروز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در نشست مجازی با اصحاب رسانه استان گفت: هر ساله اجرای طرح کاج با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در محیط کار را با هدف صیانت از سلامت نیروی کار، کاهش نرخ اعتیاد و گرایش به سمت زندگی سالم در برنامه داریم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، علی آشتاب افزود: این طرح سال گذشته در بنگاه‌های اقتصادی دارای تعداد ۵۰ تا ۵۰۰ نفر کارگر اجرا شده است.

آشتاب ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده ان‌شالله درصدد هستیم در قالب یک برنامه پنج ساله بتوانیم ۲۵ درصد آسیب‌‌های اجتماعی در محیط کار را کاهش دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان اضافه کرد: در همین راستا ۵۷۶ کارگاه آموزشی با هدف پیشگیری از اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی با همکاری سازمان بهزیستی، دانشگاه علوم‌پزشکی، نیروی انتظامی و حوزه اجتماعی استانداری و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

آشتاب افزود: در این مبحث طی سال گذشته ۴هزار ۶۴۰ نفر کارگر مورد ارزیابی قرار گرفتند و کارت سبز زندگی سالم برای آنها صادر شد.

وی ابراز داشت: با همکاری عوامل موثر در بنگاه‌های اقتصادی سعی بر این است که ان‌شالله با رویکرد پییشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان و با بهره‌گیری از ظرفیت و تخصص دیگر دستگاه‌ها بر مشکلات فایق آییم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید