گروه: برگزیده
تاریخ: ۹:۴۷ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۹

دستگیری متخلف زیست محیطی از طریق رصد فضای مجازی در کوهدشت شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ توسط محمدنبی حسنوند (دیدگاه‌ها: ۰) رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهدشت از شناسایی و دستگیری یک نفر متخلف زیست محیطی از طریق رصد فضای مجازی خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان،یگان حفاظت محیط زیست […]

دستگیری متخلف زیست محیطی از طریق رصد فضای مجازی در کوهدشت

شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ توسط محمدنبی حسنوند (دیدگاه‌ها: ۰)

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهدشت از شناسایی و دستگیری یک نفر متخلف زیست محیطی از طریق رصد فضای مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان،یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوهدشت با همکاری مراجع ذیربط از طریق رصد تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، یک نفر متخلف زیست محیطی را که اقدام به شکار غیر مجاز نموده بود، شناسایی و دستگیر نمودند.

حمید طولابی گفت: این متخلف زیست محیطی که اقدام به شکار غیرمجاز یک سر تشی نموده بود و با انتشار عکس آن در فضای مجازی موجبات نگرانی دوستداران حیات وحش را فراهم نموده بود که با بررسی این موضوع و با همکاری مراجع مربوطه متخلف زیست محیطی شناسایی و پس از اخذ جریمه ضررو زیان وارده به محیط زیست، به مراجع قضایی معرفی گردید.

طولابی افزود: از این متخلف زیست محیطی مبلغ هشت میلیون ریال جریمه خسارت وارده به محیط زیست  اخذ گردیده و پرونده متخلف هم اکنون برای انجام سایر مراحل قانونی در جریان است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهدشت از مردم خواست در صورت اطلاع و یا مشاهده انتشار تصاویری در زمینه شکار و صید حیات وحش استان در فضای مجازی، موضوع را به این اداره کل یا ادارات حفاظت محیط زیست از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت اقدامات لازم توسط یگان حفاظت محیط زیست و اداره حقوقی این اداره کل صورت گیرد.

 

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید