گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۵۱ :: ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
خط و نشان پلیس برای مخلان نظم و امنیت عمومی

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور، امنیت و آرامش برای شهروندان از مهم ترین اهداف اجرای طرح های نوروزی پلیس است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار “قاسم رضایی” در بدو ورود به استان لرستان با حضور در گلزار شهدای خرم آباد به مقام شامخ شهدای استان لرستان ادای احترام کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کل در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) لرستان با تاکید بر اینکه انضباط ، قاطعیت، مهربانی و اقتدار از مهمترین ویژگی‌های پلیس است گفت : امنیت و آرامش شهروندان مهمترین هدف اجرای طرح های نوروزی است.

وی در ادامه سفر خود با نماینده محترم ولی فقیه در لرستان دیدار کرد، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت وظیفه بزرگی است که بر عهده نیروی انتظامی است ، نیروی انتظامی را بازوان انقلاب برشمرد و اظهار داشت: جان بر کفان و سبزپوشان نیروی انتظامی برای کشور و این استان امنیت را به ارمغان آورده اند.

سردار رضایی در ادامه با اشاره به تعامل و همکاری خوب مردم ، بیان داشت :خط قرمز پلیس هنجارشکنی بوده و بشدت باهنجارشکنان برخورد خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه استان لرستان یکی از استانهای موفق در زمینه انتظامی است، خاطر نشان کرد : هر کس آرامش مردم و جامعه را برهم بزند بشدت با وی برخورد خواهد شد.

سردار قاسم رضایی در خاتمه ضمن تاکید بر رعایت حقوق عامه مردم ، بیان داشت : پلیس هیچگونه مماشاتی با  برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ندارد واین یک وظیفه قانونی است.

پاسخی بگذارید