اطلاعیه کار گروه اضطرار استان؛
تاریخ: ۱:۵۴ :: ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
فردا کلیه ادارات و بانک ها با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند

با توجه به آلودگي هواي استان كه بر اساس شاخص استاندارد آلودگي(AQI)، وضعيت كيفي اغلب شهرستانهاي استان بنا بر پيش بيني هواشناسي استان و تحليل نقشه هاي مربوطه در شرايط ناسالم قرار خواهد گرفت. لذا جلسه كارگروه اضطرار موضوع آيين‌نامه اجرايي تبصره (۳) ماده (۳) قانون هوا پاك در ساعت 21:30تاريخ 2/03/1401 به ریاست دکتر دالوند معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تشكيل و موارد زیر مصوب و ابلاغ گرديد.

پایگاه خبری سنگ نوشته، اطلاعیه-

۱٫مقرر گردید به منظور جلوگیری از آثار سوء پدیده گرد و غبار برای فردا سه شنبه مورخ ۳/۳/۱۴۰۱ برای تمام شهرهای استان ، کلیه ادارات سازمانها شرکت ها و بانک ها (به جزء مراکز بهداشتی و خدمات رسان و نظامی) با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز نمایند.

۲٫ کلیه مرکز آموزشی و دانشگاهی تعطیل و امتحانات این روز بعد از آخرین امتحان و طبق برنامه اعلامی از طرف آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

۳٫ مقرر گردید کلیه مراکز بهداشتی ، درمانی ، مرکز اورژانس و هلال احمر در تمامی شهرهای استان با آمادگی کامل شرایط لازم را برای پذیرش بیماران و افراد آسیب‌پذیر نیازمند مداخلات درمانی و حوادث احتمالی را فراهم نمایند. همچنین دانشگاه علوم پزشکی تمهیدات لازم جهت استقرار آمبولانس و کادر پزشکی را در میادین و خیابانهای اصلی شهر جهت کمک به مردم را فراهم نمایند.

۴٫ دبیر خانه کارگروه اطلاع رسانی لازم را از طریق صدا و سیما جراید شنیداری و نوشتاری و فضای مجازی در خصوص شرایط ناسالم فردا به سمع و نظر عموم برسانند .و از عموم مردم درخواست شود از تردد غیر ضروری و فعالیت های بدنی اجتناب نمایند.

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید