مشاور رییس و بازرس ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۴۲ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
همدلی و هماهنگی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان مایه مباهات است

دکتر قاسم باقری مشاور رییس و بازرس ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از لرستان، از همدلی و هماهنگی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، باقری در جلسه شورای اداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: همدلی و هماهنگی خوبی در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان وجود دارد و نظم و آراستگی فردی و محیطی و المان‌های زیبای بصری در این اداره کل دیده می‌شود که مایه مباهات سازمان است.

وی با بیان اینکه این همدلی و هماهنگی و نظم فردی و محیطی نشانه مدیریت مبتنی بر تجربه مهندس شرفی و روحیه و تعهد بالای معاونان، روسای ادارات و کارکنان است، گفت: هدف از سفر به استان لرستان بررسی وضعیت و پیگیری مطالبات رانندگان، ارزیابی عملکرد کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل و بررسی آمادگی استان برای راهداری زمستانی بود و صرفا برای حمایت و پشتیبانی همکاران به استان سفر کردیم.

مشاور رییس و بازرس ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اظهار رضایت از عملکرد استان در پیگیری مطالبات رانندگان و حل مشکلات حمل بار گفت: تفکر و پیگیری فرابخشی معاونان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تحسین برانگیز است.

وی اظهار کرد: استان لرستان از نظر جاذبه‌های گردشگری طبیعی، ظرفیت بسیار بالاتری نسبت به استان‌های سرآمد کشور دارد که می‌طلبد در بحث منظر جاده‌ای تلاش‌های بیشتری صورت گیرد، همچنین سعی بر این است دوره‌های آموزشی منظر جاده‌ای در استان برگزار شود.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان هم در این جلسه با ارائه‌ی عملکرد هشت ماهه این اداره کل گفت: در این اداره‌کل مسئولیت‌ها به معاونان و روسای ادارات تخصصی تفویض گردیده، و سعی شده انضباط کاری در فضای اداری حکم فرما گردد.
شرفی از برنامه‌ریزی مبتنی بر مهندسی ارزش در راهداری لرستان خبر داد و گفت: پیشنهاد می‌شود سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عملکرد استان‌ها را به‌صورت سالانه ارزیابی نماید تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت، جایگاه و عملکرد هر استان مشخص و در راستای بهبود خدمات تلاش شود.

وی از همکاران استان به ویژه اداره حراست در پیگیری و حل مشکلات رانندگان قدردانی کرد و افزود: در بحث سرقت‌ها و تخریب علائم جاده‌ای که به‌عنوان یک معضل جدی در کشور و استان مطرح است اقدامات خوبی با هماهنگی مجموعه استان به‌ویژه پلیس و دادستانی صورت گرفته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید