گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۰۴ :: ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
آمادگی کامل شرکت گاز لرستان برای گازرسانی پایدار در فصل سرما

مدیر عامل شرکت گاز لرستان از آمادگی کامل این شرکت گاز برای گازرسانی پایدار در فصل سرما خبر داد و گفت: آماده ارائه خدمات مطلوب به مشترکین در فصل سرد سال هستیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، کرم گودرزی ۲۹ آبان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با استفاده از تجربیات سال گذشته و تمهیدات اندیشیده شده و انجام کلیه تعمیرات برنامه‌ریزی شده، با آمادگی کامل به استقبال فصل سرد سال و خدمات رسانی به هم استانی‌ها می‌رویم.

گودرزی افزود: با بازسازی و مقاوم‌سازی انجام شده، ارتقای ظرفیت ایستگاه‌های تقلیل فشار، اجرای خطوط جایگزین در شرایط بحران، تامین و تجهیز اقلام موردنیاز، بازدید و بررسی تاسیسات و برگزاری مانورهای دوره‌ای جهت آمادگی خطوط تغذیه، توزیع و تاسیسات شرکت، تأمین گاز پایدار، مستمر و ایمن برای خدمات رسانی به مشترکین خانگی و صنعتی استان در فصل سرد انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: ۹۹.۹۷ درصد خانوارهای شهری و ۹۷.۹ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی اظهار کرد: مدیریت مصرف، برنامه‌ریزی مناسب، تلاش مضاعف و استفاده از تجربه همکاران تلاشگر شرکت گاز، تامین پایدار انرژی در استان در آستانه ورود به فصل سرما را امکان پذیر می‌کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان در پایان با تاکید بر اینکه مشترکین با رعایت اصول ایمنی گاز، سلامتی خود و خانواده را در فصول سرد بیمه می‌کنند، بیان کرد: شرکت گاز استان لرستان، با ارائه نکات ایمنی و استفاده از کلیه ظرفیت‌های رسانه‌ای موجود از قبیل صدا و سیمای استانی، فضای مجازی، مستندهای گزارشی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی و تبلیغات محیطی اقدام به اطلاع رسانی فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی جهت هم استانی‌های گرامی می‌کند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید