گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۱۶ :: ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پل تفرجگاهی کشور در ورودی خرم‌‌آباد

به گفته شهردار خرم‌آباد اوایل اردیبهشت ماه عملیات اجرایی یکی از بزرگترین پل‌های تفرجگاهی کشور در ورودی خرم‌آباد از سمت بروجرد شروع می‌شود.

یه گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به گفته شهردار خرم‌آباد اوایل اردیبهشت ماه عملیات اجرایی یکی از بزرگترین پل‌های تفرجگاهی کشور در ورودی خرم‌آباد از سمت بروجرد شروع می‌شود.

داریوش بارانی بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پل تفرجگاهی در ورودی شهر خرم‌آباد، اظهار کرد: اوایل اردیبهشت ماه عملیات اجرایی یکی از بزرگترین پل‌های تفرجگاهی کشور در ورودی خرم‌آباد از سمت بروجرد شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پل غیر خودرویی بوده و نقش تفریحی و گردشگری دارد، گفت: پل تفرجگاهی ورودی شهر خرم‌آباد در راستای هویت بخشی و ساماندهی ورودی شهر نقش تعیین کننده‌ای دارد.

شهردار خرم‌آباد طول پل تفرجگاهی ورودی شهر را ۱۳۰ متر عنوان کرد و افزود: این پل با سازه فلزی و معماری قوی تپه‌های ورودی را به یکدیگر متصل می‌کند.

بارانی بیرانوند خاطر نشان کرد: پل تفرجگاهی ورودی خرم‌آباد علاوه‌بر هویت بخشی و انتظام بخشی دارای کارکرد منظر گاهی و کاربری‌های مختلف در حوزه گردشگری است، نورپردازی که برای پل طراحی شده است از جذابیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پل در پارک ۳۰ هکتاری ورودی شهر قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه سرویس بهداشتی، پارکینگ، آلاچیق و نماز خانه در پارک تعبیه شده است، بنابراین برای گردشگران و مسافران یک مجموعه تفریحی گردشگری کامل و کارآمد خواهد بود.

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: در بودجه امسال شهرداری خرم‌آباد یکصد میلیارد تومان برای احداث پل تفرجگاهی ورودی شهر خرم‌آباد تعریف شده و بنابر پیشرفت فیزیکی به پروژه تزریق می‌شود.

بارانی بیرانوند با اشاره به اینکه برای احداث سازه پل از ظرفیت بومی استان استفاده می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم سازه پل در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید