گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۱۴ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
افتتاح  بخش مراقبتهای ویژه  سوختگی بیمارستان شهدای عشایر

بخش مراقبتهای ویژه سوختگی با ظرفیت 8 تخت بیمارستان شهدای عشایر افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در آیین افتتاح این بخش دکتر کورش ساکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به نیاز فراوان استان به بخش مراقبتهای ویژه سوختگی ، میزان اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این بخش مهم درمانی را بیش از ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

لازم به ذکر است: با افتتاح این مرکز برای اولین بار ظروف یکبار مصرف بصورت کامل از چرخه استفاده این مرکز خارج گردید و ضمن کمک به حفظ محیط زیست بصورت روزانه هزینه بالایی صرفه جویی می شود .

دکتر عباس ازادی ریاست مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر نیز در این مراسم با اشاره به کمکهای بی دریغ ریاست دانشگاه در راستای بهسازی و راه اندازی بخشهای جدید بیمارستان از ان ریاست اظهار قدردانی نموده و تخصیص اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریالی جهت راه اندازی مرکز توزع غذای مکانیزه و همچنین اعتبار بیش از ۵ میلیارد ریالی جهت بازسازی بخشهای جراحی اعصاب و جراحی زنان و اعتباربیش از ۲۰ میلیارد ریال جهت بخش مراقبتهای ویژه را نگاه ویژه ریاست دانشگاه جهت ارائه خدمات بهتر به همشهریان عزیز دانست .

برمبنای این خبر تا قبل از افتتاح این مرکز بیماران نیازمند بستری در بخش مراقبتهای ویژه سوختگی به استانهای همجوار اعزام می گردیدند که با راه اندازی این بخش مشکل اینگونه بیماران حل گردیده است .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید