گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۵۱ :: ۱۴۰۵/۰۲/۱۰
روز صنعت برق، فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های خانواده بزرگ صنعت برق کشور است

مصطفی رجبی مشهدی، معاون برق و انرژی وزارت نیرو روز صنعت برق را تبریک گفت.

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- متن این پیام بدین شرح است: دهم اردیبهشت‌ماه، روز صنعت برق، فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه و مسئولانه خانواده بزرگ صنعت برق کشور است.

مجموعه‌ای گسترده از مدیران، مهندسان، متخصصان و کارکنانی که با دانش، تعهد و روحیه جهادی،امنیت و پایداری یکی از حیاتی‌ترین زیرساخت‌های کشور را تضمین می‌کنند.

صنعت برق ایران امروز به پشتوانه سال‌ها تلاش متخصصان داخلی، از توانمندی قابل توجهی در حوزه طراحی، ساخت و بهره‌برداری از تجهیزات و تأسیسات برخوردار است و به خودکفایی رسیده است. این دستاورد ارزشمند در کنار سرمایه انسانی توانمند و متعهد، موجب شده است شبکه برق کشور در برابر چالش‌ها و شرایط دشوار، از تاب‌آوری قابل توجهی برخوردار باشد.

در سال‌های اخیر و‌به ویژه ماههای گذشته کشور با شرایط و بحران‌های مختلفی از جمله جنگ تحمیلی مواجه بوده است؛ در چنین شرایطی تلاش بی‌وقفه، حضور میدانی و مسئولانه کارکنان صنعت برق در سراسر کشور، نقش مهمی در حفظ پایداری شبکه برق و استمرار خدمت‌رسانی به مردم را تا پای جان ایفا کرده است؛ تلاشهایی که منجر به جانفشانی و شهادت این عزیزان شده اما در بسیاری از مواقع دور از دید عموم اما بسیار اثرگذار و حیاتی بوده است.

اینجانب ضمن تبریک روز صنعت برق به همه تلاشگران این عرصه و قدردانی از مجاهدت‌های ارزشمند آنان و همراهی خانواده‌های محترمشان، امیدوارم با تداوم همدلی، دانش‌افزایی و اتکا به توان داخلی، مسیر توسعه، ارتقای تاب‌آوری و پیشرفت صنعت برق کشور بیش از پیش هموار شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید