تاریخ: ۱۵:۵۸ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
جشنواره رسانه خادم در هلال احمر لرستان برگزار می‌شود/خانواده آماده در مخاطرات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: نخستین جشنواره رسانه ای خادم توسط جمعیت هلال احمر لرستان در سال جاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: در طرح خادم به دنبال خانواده آماده، جامعه آماده و جامعه تاب باور هستیم که بر همین اساس در سال جاری نخستین جشنواره رسانه ای خادم نیز از سوی جمعیت هلال احمر لرستان برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره رسانه ای خادم با هدف حساس کردن افراد جامعه برای مقابله با حوادث، اشاعه فرهنگ خود امدادی و ایمنی در بین اقشار مختلف جامعه، کاهش تلفات و خسارات در بلایا و سوانح، آشنا ساختن افراد جامعه با مخاطرات و توسعه مدیریت بحران جامعه محور برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: جشنواره رسانه ای خادم در بخش عکس، گزارش یادداشت، مصاحبه، مستند، انیمیشن، شعر و طنز و داستان کوتاه برگزار شود.

رضایی افزود: آثاری که از ابتدای دی ماه تا پایان اسفند ماه امسال در رسانه های مجوز دار استان منتشر شده اند می توانند به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از رسالت رسانه ها آموزش دادن است ما نیز با بهره گیری از همین رسالت سعی داریم در قالب جشنواره رسانه‌ای خادم با انتشار مطالب مفید و کاربردی از سوی خود اصحاب محترم رسانه مردم را بر روی حوادث حساس کنیم به هم رسانه‌ها یک نوع مطالبه‌گری عمومی ایجاد کنند تا اگر حوادثی رخ داد افراد جامعه بتوانند آمادگی بالایی از خود نشان دهد و شاهد کاهش تلفات در حوادث باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: حادثه جزء لاینفک زندگی بشری است و همواره شاهد این هستیم که در گوشه و کنار کشور حوادث گوناگونی اتفاق می‌افتد، اما در این بین چیزی که بیش از هر چیز اهمیت دارد این است که مردم ما برای مقابله با حوادث در آمادگی کامل به سر ببرند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید