تاریخ: ۱۶:۱۸ :: ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
توقیف دو دستگاه خودروی حامل چوب غیر مجاز در چگنی

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و یک دستگاه سایپا حامل چوب غیر مجاز،توسط پرسنل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چگنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نجفی با اشاره به اینکه،پیشتر در مورد توقیف خودروهای حامل چوب فاقد مجوز ، اطلاع رسانی کرده بودیم خاطرنشان کرد: با افرادی که قصد قاچاق چوب را داشته باشند به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

وی با تاکید فراوان بر ، صیانت از جنگل‌ها و حفظ این ثروت های ملی خاطرنشان کرد: برای حفظ و نگهداری این منابع ارزشمند از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

نجفی در ادامه به توقیف چوب های غیر مجاز گریزی زد و تصریح نمود : این چوب ها ، از گونه های بید خود رو و اکالیپتوس هستند که به مقصد سمنان و اصفهان حمل می شدند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان با تقدیر از حضور و همکاری نیروی انتظامی در به دام انداختن قاچاقچیان چوب ، یادآور شد : از مردم فهیم و طبیعت دوست استان،تقاضا دارم تا در صورت مشاهده حمل هر گونه چوب ، تخریب اراضی ملی، تهیه زغال ، قطع درختان ، تصرف اراضی و…مراتب را به تلفن ۱۵۰۴ اطلاع رسانی نموده ، تا در اسرع وقت مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری با متخلفین برخورد قانونی نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید