گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۱۰ :: ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
‍ ارسال بسته های حمایتی توسط صنعت برق کشور برای سیل زدگان لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به گفته حیدری زاد مدیر حراست شرکت توزیع برق استان لرستان این کمکها توسط پرسنل زحمتکش صنعت برق کشور(شرکت توانیر و شرکتهای توزیع برق و برق منطقه ای)از وجوه شخصی تهیه و برای سیل زدگان استان ارسال گردیده است. بسته های مذکور در کلیه مناطق سیل زده استان توزیع […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به گفته حیدری زاد مدیر حراست شرکت توزیع برق استان لرستان این کمکها توسط پرسنل زحمتکش صنعت برق کشور(شرکت توانیر و شرکتهای توزیع برق و برق منطقه ای)از وجوه شخصی تهیه و برای سیل زدگان استان ارسال گردیده است.

بسته های مذکور در کلیه مناطق سیل زده استان توزیع شده و در محله محروم اسدآبادی(دره کوروش)هم در چند شب با نظارت آقایان حیدری زاد و مهندس شمسه و پرسنل خدوم دفترحراست براساس نیازسنجی های صورت گرفته در این مناطق صورت گرفته است ضمن اینکه در مناطق سیل زده پلدختر و معمولان و روستاهای تابع عملکرد بسیار مثبت و درخشانی داشته و همواره پای کار بوده اند که به تک تک این عزیزان دستمریزاد می گوییم.

اهالی محله محروم دره کوروش مراتب تقدیر و تشکر خود را ازمسئولین ذیربط اعلام نموده و خواهان ادامه کمک رسانی به آسیب دیدگان در این منطقه شدند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید