گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۵۲ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
حضور جمعیت هلال احمر لرستان در طرح شمیم خدمت

طبق برنامه ریزی ستاد نماز جمعه خرم آباد مصلای الغدیر این هفته میزبان جمعیت هلال احمر لرستان بود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در طرح شمیم خدمت گفت: در این هفته نمازگزاران با خدمات جمعیت هلال احمر لرستان در حوزه های امداد و نجات، جوانان داوطلبان، آموزش، درمان و توانبخشی و فرهنگی آشنا شدند.

رضایی در ادامه گفت در بخش فرهنگی نیز مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در جمعیت با ایجاد پایگاه فرهنگی در ضلع شمالی مصلی الغدیر خرم اباد پاسخگوی سوالات و‌احکام شرعی وحقوقی نمازگزاران ازطریق روحانیون و قضات مستقر در این پایگاه بودند.

وی افزود: تلاش شد در حاشیه نماز جمعه نمایشگاهی از خدمات جمعیت هلال احمر لرستان از امداد رسانی به سیل زدگان فروردین امسال نیز برپا شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: همچنین با توجه به اهمیت سلامت نمازگزاران عزیز در سه ایستگاه کنترل فشار خون و قند خون نمازگزاران نیز به صورت رایگان توسط امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

رضایی افزود: در بخش دیگری نیز شورای معاونین پاسخگوی سوالات مردمی درخصوص فعالیتها و خدمات جمعیت هلال احمر بودند.

وی گفت: جمعیت هلال احمر خدمات گوناگون و متنوعی در حوزه‌های مختلف دارد و همواره سعی دارد بتواند خدمات بسیار خوبی را به مردم عزیز، آسیب دیدگان و نیازمندان ارائه دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در پایان عنوان کرد: یکی از افتخارات جمعیت هلال احمر لرستان مردمی بودن آن است و اصل و اصول در جمعیت هلال احمر کارهای داوطلبی است و همواره از این رو به خود بالیده ایم که توانسته ایم با همراهی و مشارکت مردم خدمات بسیار خوبی را ارائه دهیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید