مدیر روابط‌عمومی شهرداری خرم آباد در پاسخ به اظهارات فرماندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۰۶ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
اقدامات لازم برای بازسازی پل ها و دیواره‌های ساحلی انجام شده است

مدیرروابط عمومی شهرداری خرم آباد گفت: پس از مقابله با سیل و پاکسازی شهر، اقدامات لازم برای بازسازی پل ها و دیواره های ساحلی خرم رود انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرروابط عمومی شهرداری خرم آباد گفت: پس از مقابله با سیل و پاکسازی شهر، اقدامات لازم برای بازسازی پل ها و دیواره های ساحلی خرم رود انجام شده است.

حمیدعلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار هفته‌نامه صدای‌لرستان اظهار داشت: شهرداری خرم آباد بیش از ۳ هفته است که اقدامات لازم جهت بازسازی پل‌ها و دیواره های ساحلی خرم رود را انجام داده و مشاور ذیصلاح در حال طراحی نقشه برآورد قیمت است، زیرا که طبق قانون می‌بایست پروژهای بزرگ از مشاور ذیصلاح بهره ببرند.

وی افزود: پس از آماده شدن نقشه، شهرداری اقدام به نشر آگهی انتخاب پیمانکار خواهد نمود، که این فرایند با ارائه‌ی پاکت های پیشنهادی از سوی پیمانکاران، انتخاب پیمانکار و عقد قرارداد با وی، زمان‌بر خواهد بود.

مدیر روابط‌عمومی شهرداری با اشاره به اظهارنظر فرماندار خرم آباد مبنی بر کندی روند بازسازی پل‌ها و دیواره‌های ساحلی، بیان‌داشت: شاید عملیات باسازی کمی به طول به‌انجامد اما مهم طی شدن روال قانونی آن است که در آینده دستگاه‌های نظارتی بخاطر کم کاری و عدم رعایت قانون به شهرداری خرده نگیرند.

علیزاده با بیان اینکه شهرداری بارها در جلسات ستاد بحران استانداری اعلام کرده است برای باسازی پل‌ها و دیواره‌های ساحلی می‌بایست اعتبارات دولتی تخصیص داده شود، تصریح کرد: تاکنون یک ریالی به شهرداری پرداخت نشده و قرار است از محل اعتبارات جاری این پروژها احداث شوند.

وی با انتقاد به اظهارنظر برخی از مسئولان، خاطرنشان کرد: کدام یک از این عزیزان تاکنون کوچکترین اقدامی برای کسب اعتبار و بازسازی پل‌ها و دیواره‌های ساحلی خرم‌رود انجام داده‌اند و باری را از دوش شهرداری برداشته اند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید