گروه: خبر
تاریخ: ۱۶:۱۶ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
در هفته جهاد کشاورزی ۳۹ پروژه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی که از ۲۱ الی ۲۷ خرداد برگزار می شود در قالب برنامه‌های متنوعی که در سطح استان ، شهرستان و بخش های استان برگزار خواهد شد ۳۹ پروژه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت. دکتر […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی که از ۲۱ الی ۲۷ خرداد برگزار می شود در قالب برنامه‌های متنوعی که در سطح استان ، شهرستان و بخش های استان برگزار خواهد شد ۳۹ پروژه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

دکتر عبدالرضا باز دار افزود: این ۳۹ پروژه در بخش های آب و خاک که عمده آن در حوزه آبیاری تحت فشار می باشد ، وبحث بهره‌وری از منابع آب را به دنبال دارد ،
حوزه های دام و طیور که در قالب تسهیلات بانکی و به خصوص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تسهیلات بسیار خوب و قابل توجهی به کشاورزان و بهره‌برداران پرداخت شده است و همچنین صنایع تبدیلی و تکمیلی میباشد.

وی در پایان گفت این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته و ۳۲۰ خانوار از مزایای آن بهره مند و برای ۲۱۲ نفر ایجاد اشتغال شده است.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید