تاریخ: ۱۲:۰۵ :: ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
رییس کل دادگستری لرستان: فساد مالی موجب سلب اعتماد عموم است/مردم را قربانی دعواهای سیاسی نکنید

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، هم اکنون بدری رییس کل دادگستری استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه گفت: وظیفه رسانه و خدمتگزاران دولت ایجاد عدالت و تقویت حس اعتماد در مردم است و بدیهی ست که سلب اعتماد در مردم بواسطه وجود تبعیض و فسادهای […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، هم اکنون بدری رییس کل دادگستری استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه گفت: وظیفه رسانه و خدمتگزاران دولت ایجاد عدالت و تقویت حس اعتماد در مردم است و بدیهی ست که سلب اعتماد در مردم بواسطه وجود تبعیض و فسادهای مالی در برخی از ادارات است که بحمدلله شناسایی شده و مورد مجازات و برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

بدری افزود: البته برخی ها هم در نقاب ظاهرا انقلابی و وجوه التزام به ارزشهای انقلابی، به ادارات نفوذ پیدا می کنند،پست و مقام می گیرند اما در عملکرد فقط در جهت مطالبات و منافع شخصی عمل می کنند که خائن به نظام و مردم هستند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در اواخر سال جاری تصریح کرد: گروهی نیز با بهانه خدمتگزاری و انجام تکلیف خود را ملزم به شرکت در انتخابات و گرفتن سمت های کلیدی می دانند در صورتیکه این الزام و اجبار عادلانه و صحیح نیست و دایره خدمت رسانی به مردم عزیز وسیع و متنوع است و حتما نباید سمت گیری ها را بهانه کنند.

بدری افزود: در این راستا از اصحاب رسانه انتظار داریم به گونه ای عمل کنند که مردم قربانی دعواهای سیاسی نشوند.

رییس کل دادگستری لرستان در باب ناهنجاری های اجتماعی نیز بیان داشت: جرائمی مانند سرقت، نزاع، جرایم مالی و سایر آسیبهای اجتماعی مانند افزایش طلاق و… بر ما پوشیده نیست ولیکن اعمال مجازات در بزه کاران شاید فقط حدود ۱۰ درصد در کاهش جرایم نقش داشته باشد و کافی نیست لذا باید مبحث جرم شناسی ریشه یابی شود تا دیگر شاهد تکرار جرایم و ناهنجاری های اجتماعی نباشیم.

وی تصریح کرد: اگر شرایط اقتصادی و اشتغالزایی مناسب فراهم شود، خواهیم دید که جوانان ما همه کارآفرین و متعهد به نظام خواهند بود و جرایم کاهش خواهد یافت.

گفتنی ست: بدری آرامش نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا دانست و افزود: ما وظیفه داریم به انقلاب و ارزشهای انقلابی پایبند باشیم. راه و اهداف شهدا را ادامه دهیم و هر کس در هر سمتی موظف است، با اعتقاد عمل کند که این اعتقاد و پایبندی به ارزشها مانع از بروز نفاق و یا تضییع حق و عدالت خواهد بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید