گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۲۸ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
۳ هزار و ۸۰۰ روحانی در مناطق سیل زده لرستان خدمات رسانی کردند

صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی برگزار شد بیان کرد: تبلیغ و ابلاغ یکی از بالاترین رسالت‌های پیامبران، معصومین، علما و روحانیون است البته تبلیغات یک مسله صنفی نیست بلکه یک مسوولیت همگانی است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی برگزار شد بیان کرد: تبلیغ و ابلاغ یکی از بالاترین رسالت‌های پیامبران، معصومین، علما و روحانیون است البته تبلیغات یک مسله صنفی نیست بلکه یک مسوولیت همگانی است.

وی ادامه داد: راهبرد اطلاع‌رسانی و تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر است و باید این تکلیف را به گوش همگان برسانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: سند راهبردی تبلیغات اسلامی در کشور تدوین شده اساس کار ما در این راستا تقویت جبهه فرهنگی انقلاب بوده و حرکت جبهه‌ای در دستور کار قرار خواهد گرفت و باید همه نهادها و سازمانها با هم افزایی و همگرایی و وحدت رویه حرکت کنند.

مهدوی امین اظهار داشت: از دیگر راهبردهای مهم این سازمان موضوع مردمی سازی تبلیغات دین بوده همچنین توسعه جامعه تبلیغی لز دیگر راهبردهای اساسی این سازمان بوده و باید این امر هر چه سریعتر در دستور کار قرار گرفته و بیش از ۲۰ قشر مد نظر قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه محله مسجد محور و جوان‌گرایی در حوزه های مختلف از دیگز برنامه‌های اساسی این سازمان در راستای تحقق اهداف است، افزود: هیئت‌های اندیشه ورز در سازمان تبلیعات اسلامی راه‌اندازی خواهند شد و در همین راستا از فعالان عرصه فرهنگی و نخبگان در راستای ارایه راهکارها و تبادل نظر استفاده خواهد شد.

این مسوول بیان کرد: سال گذشته ۵۶ هزار نفر روز اعزام مبلغ در لرستان در دستور کار قرار گرفت و نمونه بارز آن را باید حضور پررنگ و تاثیر گذار مبلغان در مناطق سیل زده لرستان دانست.

مدیرکل تبلیعات اسلامی لرستان ادامه داد: عملیات مشترک رمضان ۱۴۴۰ در سال جاری کلید خورده تا بتوان با برنامه‌ریزی مناسب در جهت اطلاع رسانی و روشنگری بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کرد.

مهدوی امین در ادامه عنوان کرد: در رمضان سالجاری ۳۷۸ نفر در سطح استان در مساجد لرستان معتکف شدند.

وی بیان کرد: ۸۰ گروه جهادی تبلیغی و ۳۰۰ گروه جهادی نیز اعلام آمادگی کرده بودند و بیش از هزار طلبه به دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی برای حضور در مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرده و در مجموع باید گفت که ۳ هزار و ۸۰۰ روحانی در مناطق سیل زده لرستان خدمات رسانی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در ایام تابستان ۱۲۰ پایگاه در سطح استان برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت تشکیل خواهند شد.

خبر: علی عبدلله زاده

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید