تاریخ: ۱۴:۲۸ :: ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی استانداری: با برآورده کردن نیازهای مشروع جامعه می توان به نشاط اجتماعی رسید/ باید راهکار را از جامعه بگیریم

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز قاسم ولی زاده سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان در جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی، ابراز داشت:بر اساس مصوبه شورای اجتماعی کشور سال ۹۸ سال نشاط اجتماعی ست و بابد توجه داشت نشاط در سیستم دولت یک تعریف دارد و در اذهان عموم تعاریف دیگری لذا […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز قاسم ولی زاده سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان در جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی، ابراز داشت:بر اساس مصوبه شورای اجتماعی کشور سال ۹۸ سال نشاط اجتماعی ست و بابد توجه داشت نشاط در سیستم دولت یک تعریف دارد و در اذهان عموم تعاریف دیگری لذا باید جوری برنامه ریزی کرد که به نشاط عملی در جامعه منجر شود.

قاسم ولی زاده افزود: دولت فقط در صورتی که بتواند به نیازهای مشروع جامعه پاسخ دهد، می تواند یک فعالیت اجتماعی موفق داشته باشد.

ولی زاده با اشاره به اینکه در حل و فصل بسیاری از معضلات اجتماعی راهکارهای دستگاه های اجرایی به بن بست رسیده است، تصریح کرد: با وجود حجم مشکلات و سایر آسیبهای اجتماعی برای ایجاد شادی و نشاط در جامعه نمی توان به برگزاری برنامه های تکراری با مخاطب محدود اکتفا کرد لذا باید راهکار را از جامعه بگیریم.

وی در خصوص کیفیت کار سازمانهای مردم نهاد نیز تاکید کرد: سازمانی موفق است برنامه و راهکارهایش را از بطن اجتماعی که می خواهد به آنها خدمت ارائه کند، بگیرد و قطعا این سمن تاثیرگزار و پر بازده خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به مناسبت ۲۲ مردادماه به عنوان هفته مشارکتهای اجتماعی، اذعان داشت: از سایر سازمانهای مردم نهاد نیز انتظار می رود تلاش و برنامه ریزی منسجم و هدفمندی داشته باشند و طرح نو و ابتکاری ارائه دهند و نیز نوجه بیشتری به طرح های توانمندسازی و آموزشی داشته باشند.

قاسم ولی زاده در خصوص تعهد مالیات در حوزه سمن ها، اظهار کرد: باید توجه داشت که سازمانهای مردم نهاد بصورت پیمانکاری یا شرکتی درآمدزا نیستند بلکه تشکلهای آزادی هستند که بصورت خودجوش و با حمایت خیرین یا برخی دستگاههای اجرایی بصورت اشتراکی فعالیتی را آغاز می کنند و قطعا درآمدی از آن عایدشان نمی شود و گاها هم از جیب خودشان هزینه می کنند که امور مالیاتی استان می بایست با این تشکلها همکاری بسزایی داشته باشد.

ولی زاده افزود: ان شالله مقارن با ۲۲ مردادماه به مناسبت هفته مشارکتهای اجتماعی یک جلسه مشترک با مدیرکل محترم امور مالیاتی استان لرستان تشکیل خواهیم داد به نحوی که سمن ها نیز حضور داشته باشند و نسبت به بیان مشکلات و تشریح چگونگی تکمیل اظهارنامه های مالیاتی این عزیزان اقدام شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید