گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۰۵ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
افتتاح سایت تلفن همراه روستای تملیه شهرستان سلسله

طی مراسمی با حضور دکتر رستمیان نماینده محترم مردم سلسله و دلفان ، دکتر خسروی فرماندار ، مهندس محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان ، و جمعی از مسئولین محلی سایت bts تلفن همراه تملیه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال افتتاح و‌مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان به تشریح پروژه مذکور پرداخت و گفت : با راه اندازی این سایت اهالی روستای تملیه می توانند از خدمات همراه اول بهره مند شوند و همچنین تکنولوژی ۳G و ۴G این سایت نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در آئین بهربرداری از این پروژه مخابراتی با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات مخابراتی در سراسر استان گفت :جهش خدمت رسانی مخابرات لرستان در چند سال اخیر بیش از دو دهه گذشته است و نمونه آن بهربرداری از سایت تلفن همراه روستای تملیه است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون سه سایت تلفن همراه با پیگیریهای نماینده محترم مردم شهرستان سلسله و همت همکاران در حوزه ارتباطات سیار در شهرستان سلسله راه اندازی گردیده است.

رستمیان نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات مخابرات استان بهرمندی روستائیان بعنوان قشر مولد و تولید کننده از خدمات مخابراتی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و افزود : همه دستگاهها در خدمت به روستائیان موظف و ملزم هستند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید