تاریخ: ۱۳:۴۴ :: ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
کوچه های خرم آباد از خرابی زیرساخت رنج می برند

یکی از مجموعه حقوق شهروندان ساکن شهر خرم آباد آسفالت نمودن خیابانها و کوچه هایی است که از خرابی زیرساخت رنج می برند با توجه به لزوم کیفیت محیط زندگی شهروندی و همچنین، نوسازی سطح بخشی از پیاده روهاست که متأسفانه تخریب و نابود شده اند!

شهرام شرفی- یکی از مجموعه حقوق شهروندان ساکن شهر خرم آباد آسفالت نمودن خیابانها و کوچه هایی است که از خرابی زیرساخت رنج می برند با توجه به لزوم کیفیت محیط زندگی شهروندی و همچنین، نوسازی سطح بخشی از پیاده روهاست که متأسفانه تخریب و نابود شده اند!
به تازگی و توسط شورای اسلامی شهر خرم آباد، رضا بُردبار که فردی پاکدست است به عنوان سرپرست شهرداری خرم آباد منصوب شده و خوشبختانه وی اعلام کرده است که معابر اصلی و خیابانهای اصلی شهر لکه گیری می شوند.

بیان یک مثال خالی از فایده نیست: خیابان مطهری خرم آباد یکی از خیابانهای اصلی مرکز استان لرستان است.
شاهد هستیم که بخشی از سطح پیاده روهای این خیابان از نوع تخریب شده است و صرفاً بخشی از آن نوسازی شده است.
یا به طور مثال، خیابان خیرآباد که بیمارستان فوق تخصصی قلب نیز در آن قرار دارد وضعیت مناسبی از نظر پیاده روسازی ندارد و بخشهای مختلفی از سطح پیاده روهایش، تخریب و نابود شده و به حال خود رها شده است!
جناب آقای رضا بُردبار بایستی به این نکته توجه داشته باشد که مدیریت شهرداریهای مناطق خرم آباد بسیار مهم است و موقعیت استراتژیکی دارند.
این موقعیت مهم به آن دلیل است که هرچه کارآمدی مدیریتی شهرداریهای مناطق افزون تر و بیشتر بشود نوک پیکان انتقادات به سوی شهردار مرکزی خرم آباد روانه نخواهد شد و بار اقدامات در صف مقدم خدمتگزاری به مردم برعهده شهرداریهای مناطق است.
شهرداران مناطق خرم آباد باید نظارتها و بازدیدهای میدانی و حضوری خود در حوزه های کاری خود را به صورت مستمر ارتقا بدهند و از نزدیک وضعیت خیابانها، معابر و پارکها را مشاهده کنند و در حد توان اعتباری و مالی شهرداری، دستورات لازم را برای رفع نقصها و کمبودها صادر کنند.
جناب بردبار نیز که فعلاً سکاندار مدیریتی شهرداری خرم آباد است باید سطح نظارتی خود بر عملکرد شهرداران مناطق خرم آباد را افزایش بدهد و از آنها همچون شهروندان، مطالبه گری کند و دستورات لازم را صادر نماید.
اینک وارد دوره مدیریتی رضا بُردبار شده ایم و شهروندان توقع دارند برنامه های وی، برای اطلاع افکار عمومی اعلام شوند _ چنانچه به درستی یکی از برنامه ها را لکه گیری خیابانها و معابر اصلی شهر اعلام کرده است _ و در عمل نیز شاهد اجرای برنامه های جدیدی در سطح شهر باشند.
وضعیت خرابیهای رودخانه خرم آباد که به علت سیل فروردین ماه حادث شد هرچه سریعتر می باید نوسازی کامل را پشت سر بگذارد و این مهم از جمله موضوعاتی است که جناب بردبار بایستی به آن توجه عملیاتی داشته باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید