تاریخ: ۱۹:۱۹ :: ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
زیرگذر بهارستان خرم آباد افتتاح شد

زیرگذر بهارستان خرم آباد واقع در ورودی جنوبی این شهر در آخرین روز از هفته دولت به صورت رسمی با حضور استاندار لرستان زیربار ترافیک قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، این تقاطع  به طول یکهزار و ۴۰۰ متر، عرض محور ۸۰ متر و عرض زیرگذر ۳۰ متر با ۲ دوربرگردان طراحی شده و اعتبار اولیه برای اجرای این طرح ۷۰ میلیارد تومان بود که با توجه به مدت زمان اجرای آن، این میزان افزایش یافته است.
این طرح با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و کارفرمایی  شهرداری خرم آباد  سال ۹۳ آغاز شد اما معارضان محلی داشت و افزایش هزینه ها در سال های اخیر، موجب  کندی روند اجرای آن شده بود.


سال گذشته استانداری لرستان برای تسهیل و تسریع در روند ساخت بهارستان تصمیماتی گرفت از جمله اینکه با اجرای مهندسی ارزش و اصلاح بخشی از طول زیرگذر و تغییر روش های اجرا، در هزینه ها صرفه جویی  و پرداخت ۲ میلیارد تومان به این طرح را مصوب کرد.
سیدموسی خادمی در آئین افتتاحیه زیرگذر بهارستان اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مطالبات قرارگاه در خصوص تکمیل زیرگذر پرداخت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح طول غیرضروری پروژه و ورود دستگاه‌های دیگر برای کمک به قرارگاه علت تسریع در روند تکمیل پروژه بود.

استاندار لرستان با اشاره به تأخیر در بهره برداری از زیرگذر بهارستان، افزود: مقرر شده بود که این پروژه مهرماه یا آبان ماه ۹۷ به بهره‌برداری برسد، اما بارندگی‌های مداوم و سیل باعث تاخیر آن شد.

خادمی همچنین در پایان از مردم اطراف بهارستان به خاطر تحمل مشکلات تشکر و گفت: امیدواریم  افتتاحیه پروژه روند بهبود عبور و مرور شهر را به دنبال داشته باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید