گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۲۰ :: ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان معرفی شد/ دانشگاه پیام نور  یک دانشگاه فرهنگی ممتاز در بین تمام دانشگاه های کشور است

حسن رضا یوسفوند به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حسن رضا یوسفوند به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان معرفی شد.

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور لرستان، گفت: درآمدزایی و عدم وابستگی به بودجه در اولویت کاری این دانشگاه قرار دارد.

مجید ضماهنی در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور لرستان بیان کرد: وضع بودجه‌ای دانشگاه پیام نور در سطح کشور روند کاهشی داشته است و در این راستا باید در حوزه درآمدزایی همفکری شود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است که رئیس جدید دانشگاه راهکاری پیدا کند و درآمدهایی را رقم بزنند که خیلی نیازمند و وابسته به بودجه نباشیم، افزود: باید هم خوب و درست مصرف کنیم و هم درآمد و بودجه لازم را کسب کنیم.

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور عنوان کرد: هر سیستمی برای موفقیت خود مرهون یک خرد جمعی است و همت مضاعف و کار تیمی لازم دارد.

وی ادامه داد: در دانشگاه پیام نور لرستان شاهد موفقیت‌هایی بوده‌ایم و در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی، فضای فیزیکی موفقیت‌هایی کسب شده، اما اهداف تحقق نیافته بیشتر از اهداف تحقق یافته می باشد.

ضماهنی گفت: وضعیت موجود با وضعیت مطلوب فاصله دارد و امیداست که بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم.

کقتنی ست: پیش از این منوچهر ططری رئیس دانشگاه پیام نور لرستان بود که از سمت خود استعفا داد و طی این آئین حسن رضا یوسفوند به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان معارفه شد.

حسن رضا یوسفوند سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان نیز در این آئین بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور بیشترین تعداد قبول شدگان در دوره تحصیلات تکمیلی را دارد.

یوسفوند افزود: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه فرهنگی ممتاز در بین تمام دانشگاه های کشور تعریف شده و بیشترین مقام های فرهنگی و اقدامات قابل توجهی را در گسترش سطح تحصیلات و امور اجتماعی مردم داشته است.

وی به شهریه‌های پایین این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه ها اشاره کرد و اظهار داشت: این دانشگاه بیشترین میزان قبول شدگان در دوره تحصیلات تکمیلی را دارد و نزدیک به ۳۰ درصد قبول شدگان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های دیگر فارغ التحصیل پیام نور هستند.

وی با اشاره به اینکه محدودیت منابع و کاهش دانشجو دانشگاه را با مشکل مواجه کرده است، ادامه داد:سعی می شود در این دانشگاه به دور از چند دستگی، در فضایی آرام و با همدلی اقدام مؤثری برای رفع مسائل داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان تاکید کرد: رویکرد این دانشگاه مبتنی بر شفافیت خواهد بود و هیچ نقطه ابهامی در این دانشگاه نخواهیم داشت. در این آیین حسن رضا یوسفوند به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان معرفی شد.


دیدار نماینده ولی فقیه با روسای سابق و جدید دانشگاه پیام نورلرستان

حضرت آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در دیدار روسای سابق و جدید دانشگاه پیام نور لرستان گفت: خدمات دکتر ططری در دانشگاه پیام نور لرستان شایسته تقدیر است و با تمام توان در راستای توسعه دانشگاه اهتمام نمودند. وی گفت: امیدوارم دکتر یوسفوند باعث درخشش دانشگاه پیام نور شوند.

آیت اله میرعمادی افزود: دانشگاه پیام نور لازم است در جهت کیفیت بخشی بیشتر اهتمام ورزد. نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: تولید علم توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور در اولویت قرار گیرد. وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه مردمی است که لازم است مسولین توجه بیشتری به این دانشگاه داشته باشند. آیت اله میرعمادی در پایان افزود: دانشگاه پیام نور از پتانسیل مدیران جوان با نگاه انقلابی و پای کار بهره مند است و می تواند جهت تحقق سریعتر منویات مقام معظم رهبری موفقیت بیشتری نسبت به دیگر دانشگاه ها داشته باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید