تاریخ: ۱۹:۲۱ :: ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
افتتاح  هتل ۵ ستاره شاپور خواست/ هتل شاپورخواست پروژه‌ای بی‌نظیر در غرب کشور

هتل 5 ستاره شاپور خواست خرم‌آباد با حضور استاندار لرستان رسماً افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، هتل ۵ ستاره شاپور خواست خرم‌آباد با حضور استاندار لرستان رسماً افتتاح شد.

استاندار لرستان از صنعت گردشگری به عنوان مهمترین محور توسعه استان نام برد.

سید موسی خادمی در آیین افتتاح مجتمع گردشگری شاپور خواست خرم‌آباد اظهار کرد:،گردشگری مهمترین و اولویت‌دارترین محور توسعه لرستان خواهد بود. وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد لرستان در بحث گردشگری، ادامه داد: یکی از المان‌های اصلی توسعه‌ گردشگری ایجاد اقامت‌گاه‌های مناسب است و یکی از دلایلی که نتوانسته‌ایم از ظرفیت بزرگ گردشگری استفاده کنیم، همین موضوع است و وضعیت اقامتی استان مناسب نیست.

قاسمی اضافه کرد: مردم هم باید تلاش و سرمایه‌گذاری کنند و ما هم وظیفه داریم زیرساخت‌های مختلف را فراهم کنیم. استاندار لرستان با اشاره به شرایط هتل شاپورخواست افزود: این پروژه حاصل یک کار جمعی بوده و ما به چنین اقداماتی نیاز داریم. وی تاکید کرد: در بحث سرمایه‌گذاری از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: در بحث زیرساخت اقامت بسیار ضعیف هستیم.



هتل شاپورخواست پروژه‌ای بی‌نظیر در غرب کشور

سید امین قاسمی در آیین افتتاح مجتمع گردشگری شاپور خواست خرم‌آباد اظهار کرد: این مجموعه به همت بخش خصوصی بومی اجرا شده که پروژه‌ای بی‌نظیر در غرب کشور در بحث زیر ساخت اقامت است.

وی ادامه داد: علی‌رغم داشته‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و… فراوان متاسفانه در بحث زیرساخت اقامت بسیار ضعیف هستیم و زیرساخت‌های درخور شان گردشگران نداریم یا خیلی کم داریم که این زیرساخت خوب به خرم‌آباد اضافه شده است.

قاسمی یادآور شد: در همین روزها افتتاح مجتمع گردشگری مخمل‌کوه خرم‌آباد را داریم و فاز اول آن به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، بهره‌برداری از یک مهمان‌پذیر در خرم‌آباد، راه‌اندازی خانه طبیعت‌گردی و تشکل‌ها در مجموعه تاریخی میرملاس و احداث فاز اول زیرساخت گردشگری سراب زز سلسله را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در روزهای گذشته عنوان کرد.

وی تشریح کرد: با این چند پروژه حدود ۲۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه شده است. هتل ۵ ستاره شاپور خواست خرم‌آباد که اوایل دهه ۸۰ کلنگ زنی شد اکنون فاز نخست آن به بهره‌برداری رسیده است. فاز نخست این مجموعه شامل ۴۲ سوییت، رستوران، رستوران سنتی است. فاز بعدی این پروژه شامل ۳۵ سوئیت مجزا، استخر، سونا، جکوزی، مجموعه آبی، سالن آمفی تئاتر و تالار است که در ماه‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد. این هتل از فروردین ماه سال جاری، مسافر می‌پذیرد و با توجه به اینکه فاز بعدی پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده، نرخ نامه پذیرش مسافر بر اساس هتل ۳ ستاره می‌باشد. بر اساس این گزارش، کل اعتبار این پروژه ۳۵ میلیارد تومان است.

لازم به ذکر است: این هتل در کیلومتر ۵ جاده‌ خرم‌آباد _ الشتر قرار دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید