تاریخ: ۱۰:۱۳ :: ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
موضع فرماندار خرم‌آباد درباره انتخاب سرپرست جدید شهرداری خرم‌آباد

اسد عبدالهی، فرماندار شهرستان خرم‌آباد اعلام کرده است انتصاب محمد شریفی مقدم توسط شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به عنوان سرپرست جدید شهرداری خرم‌آباد، غیرقانونی است.

شهرام شرفی – اسد عبدالهی، فرماندار شهرستان خرم‌آباد اعلام کرده است انتصاب محمد شریفی مقدم توسط شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به عنوان سرپرست جدید شهرداری خرم‌آباد، غیرقانونی است.

وی گفته است: ضمن تذکر جدی به شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در راستای رعایت قوانین و مقررات جاری، از نظر این فرمانداری، سرپرستی آقای رضا بردبار قانونی بوده و به قوت بوده و معرفی جدید تا طی مراحل قانونی و تأیید کمیته انطباق فرمانداری غیرقانونی است (پایان نقل قول).

من به عنوان یک شهروند ساکن شهر خرم‌آباد برایم جای پرسش است که آیا اعضای محترم شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نسبت به این موضوع، علم، آگاهی و اطلاع نداشته‌اند؟

مگر نه این است که به تازگی آقای رضا بردبار به عنوان سرپرست شهرداری خرم‌آباد منصوب شد و تعدادی انتصاب درون سازمانی نیز وی انجام داد؟

آیا اعضای محترم شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به موضوع و مفهوم «ثبات مدیریتی» توجه کافی را مبذول داشته‌اند؟

چه ایرادی دارد به جناب آقای رضا بردبار که با اجماع و به تازگی به عنوان سرپرست شهرداری خرم‌آباد منصوب شد فرصت کافی داده شود تا برنامه‌های خود را در زمینه مدیریت شهری اجرا کند؟

بی‌تردید اعضای محترم شورای اسلامی شهر با رأی مردم انتخاب شده‌اند.

آیا مردم به وضعیت «سرپرست‌گرایی» موقت رأی داده‌‌اند یا به ثبات و کارآمدی مدیریتی و بهتر شدن اوضاع در جهت ارتقای شاخصهای توسعه شهری؟

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید