گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۲۲ :: ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
حراست راهداری لرستان مجموعه ای پویا و فعال است

حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، مجموعه ای پویا و فعال در جهت پیشبرد امور است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در دیدار صمیمانه با مدیریت و کارکنان حراست این اداره کل با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه حراست گفت: حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، مجموعه ای پویا و فعال در جهت پیشبرد امور است و عملکرد حراست در یکسال اخیر منجر به تحول در اداره کل شده است.

شرفی راه اندازی دفاتر حراست در پایانه بار خرم آباد و تعدادی از شهرستانها را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: تقسیم بندی وظایف حراست در محیط کاری، ایجاد فضای آرامش در سطح اداره کل و ادارات تابعه، نظارت بر روند عقد قراردادها و اجرای پروژه ها، بررسی صورت وضعیت های پیمانکاران از موارد مهمی است که توسط مدیریت حراست به خوبی اجرایی شده است که جای قدردانی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات هم اندیشی با مدیریت و کارکنان حراست به طور ماهیانه تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی حراست راهداری لرستان بسیار بالا است و به عنوان فردی که از بدنه حراست بوده و هستم به این مجموعه ایمان دارم مدیریت حراست مجاز باید بر نحوه عملکرد مدیر و تمام مجموعه نظارت داشته باشد.

این گزارش می افزاید، محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم در این جلسه با اشاره به عملکرد مدیریت حراست در یک و نیم سال اخیر گفت: خوشبختانه با عنایت و پشتیبانی مدیرکل و هم افزایشی مجموعه حراست، فضای صمیمانه و آرامی در اداره کل و ادارات تابعه حاکم است که مسیر خدمت به مردم را هموار نموده است.

امینیان گفت: با توجه به ضرورت حضور حراست برای صیانت از حقوق همکاران، رانندگان و ارباب رجوع، دفاتر حراست در پایانه
بار خرم آباد و برخی ادارات شهرستانی راه اندازی و فعال شده است.

وی اظهار داشت: مبنای کار حراست در راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر دستگیری از همکاران، ایجاد روحیه تعامل و همدلی در راستای خدمت به مردم و ایجاد فضای آرامش در اداره کل بوده که تاکنون محقق گردیده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید