مدیرعامل شرکت توانیر در پیام خود به مناسبت روز ملی بهرهوری و بهینهسازی مصرف، از آغاز اجرای ۲۵ راهبرد کلیدی در نظام حکمرانی انرژی خبر داد؛ راهبردهایی که با هدف ارتقای بهرهوری، افزایش تابآوری شبکه برق و نهادینهسازی فرهنگ مصرف بهینه در جامعه تدوین شده و فصل تازهای در مدیریت هوشمند انرژی کشور رقم میزنند.
مدیرعامل شرکت توانیر در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی که با حضور وزیر نیرو و رئیس شورای اطلاعرسانی دولت برگزار شد، از آغاز فراخوان «شهید سید ابراهیم نبوی» برای دریافت پیشنهادهای عملیاتی در حوزه کاهش مصرف برق خبر داد.
مصطفی رجبی مشهدی معاون برق و انرژی وزارت نیرو اعلام کرد:میزان انرژی تحویلی به مشترکین صنایع انرژیبر از تاریخ ۱۳ اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و روند تأمین برق این بخش بدون وقفه ادامه دارد.
پایگاه خبری سنگ نوشته- اینفوگرافیک: به نقل از معاون برق و انرژی وزارت نیرو : سه شاخص کلیدی صنعت برق از ابتدای دولت چهاردهم تا امروز اعلام شد: جزییات را در تصویر ببینید. #مصطفی_رجبی_مشهدی #صنعت_برق #دولت_پای_کار_مردم برق و انرژی، جریان زندگی
پایگاه خبری سنگ نوشته، اینفوگرافیک- معاون برق و انرژی وزارت نیرو اگر هر مشترک فقط یک لامپ اضافی را خاموش کند؛ برق مورد نیاز *تمام کارخانه های سیمان* کشور تامین می شود. اگر هر مشترک در مناطق گرمسیر، فقط* یکی از کولرهای گازی* را خاموش کند، منجر به کاهش مصرف ۱٠ هزار مگاواتی برق می […]
مدیرعامل شرکت توانیر در جلسه بررسی طرحهای گذر از اوج بار سال ۱۴۰۵ بر ضرورت تدوین شاخصهای کمّی برای تحقق اهداف ابلاغی و رعایت عدالت در توزیع انرژی تأکید کرد.
مصطفی رجبیمشهدی با اشاره به اهمیت اجرای سیاستهای مدیریت و بهینهسازی مصرف برق اظهار کرد: با هدف مدیریت اوج بار شبکه سراسری، ضوابط اجرایی برنامههای پاسخگویی بار در سال ۱۴۰۵* ابلاغ شده است تا از تمامی ظرفیتهای موجود در بخشهای مختلف برای تأمین برق پایدار مشترکان استفاده شود.





