معاون سیاسی استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۴۱ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
آسیب‌های اجتماعی موجود زیبنده لرستان نیست/ فقر زدایی سیاست محوری دولت سیزدهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: فقر زدایی سیاست محوری و اصولی برنامه های اجتماعی کشور و دولت در سال جاری است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر بهرام ستاری دستنایی، در اولین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان که با حضور مدیر کل دفتر اجتماعی و مدیران استانی عضو کارگروه برگزار شد، بیان کرد: جمهوری اسلامی همواره بر اساس توجه به محرومین و در راستای خدمت به اقشار اجتماعی کم‌برخوردار در خط مقدم فعالیت و برنامه‌ریزی است و در سال جاری با تاکید ریاست محترم جمهوری اسلامی برای رفع فقر برنامه‌ریزی جامعی در دست تدوین دارد که در آینده‌ای نزدیک عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: انتظار می‌رود تمام دستگاه‌های اجرایی و کمیته رفع فقر وفرمانداران برای اجرای این برنامه همکاری لازم را به عمل آورند.

ستاری دستنایی در ادامه ضمن پر اهمیت دانستن سیاست‌های اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: اجرای برش استانی نقشه فرهنگی کشور که توسط کارگروه اجتماعی و فرهنگی و شورای فرهنگی عمومی استان با کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های اجرایی تدوین شده است در دستور کار اقدامات سال جاری قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: اجرای برش استانی نقشه فرهنگی می‌تواند برخی از معضلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی از جمله تقویت بنیان‌های فرهنگ عمومی، تقویت رفتارهای دین محورانه، کاهش آسیب‌های اجتماعی اولویت دار شامل حاشیه‌نشینی، اعتیاد و ساماندهی فضای مجازی را مد نظر قرار دهد.

وی تاکید کرد: فرهنگ اجتماعی جامعه با رویکرد دینی تکلیف محور، نگاه روشن و امید بخشی برای اجرایی کردن برش فرهنگی خواهد بود.

ستاری دستنایی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی موجود در استان زیبنده نیست و باید نسبت به برطرف کردن آنها اقدام عاجل صورت پذیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید