گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۳۳ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه خرم‌آباد از ثبت‌نام تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ورودی بهمن ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شاهرخ جایدری اظهار کرد: پذیرش مرحله «تکمیل ظرفیت» در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال ۱۳۹۹ از شانزدهم دی ماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: علاقمندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی این دانشگاه برای ثبت‌نام به مراکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه خرم‌آباد تصریح کرد: ثبت‌نام مرحله «تکمیل ظرفیت» دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) این دانشگاه همچنان ادامه دارد.

جایدری با اشاره به اینکه این مرکز فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در استان شروع کرده است، یادآور شد: تعداد رشته‌های این مرکز از بدو تاسیس تاکنون ۶۰ مورد بوده است.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه خرم‌آباد تعداد دوره‌های در حال اجرای این دانشگاه را هفت رشته کاردانی و چهار رشته کارشناسی اعلام کرد و گفت: ۱۰ رشته جدید به مجموع رشته‌های این مرکز اضافه شده است.

جایدری اضافه کرد: علاقمندان برای آشنایی بیشتر و اطلاع از رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) این دانشگاه می‌توانند به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه خرم‌آباد به نشانی میدان ۲۲ بهمن، ابتدای کوی جهادگران، ساختمان جهاد دانشگاهی مراجعه کنند و کارشناسان این مرکز نیز آماده ارائه مشاوره و پاسخگوی سوالات آنان خواهند بود.

این مسئول اظهار کرد: آخرین اصلاحات مربوط به دفترچه این دوره از ثبت نام دوره کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید