گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۵۲ :: ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
آغاز عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی در منطقه گرجی ازنا

معاون مسکن شهری بنیادمسکن انقلاب اسلامی درآغاز عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی منطقه گرجی شهرستان ازنا صنعت ساختمان را موتورمحرکه اقتصادی کشور دانسته و بر بهره‌مندی از این صنعت به عنوان یکی از صنایع فرصت آفرین در راستای رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی و اشتغال‌زایی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، جوادحق شناس ارائه نسخه واحد برای حل مشکل مسکن را راهکاری ناکارآمد دانسته و افزود: احداث مسکن تابع عوامل و شرایط فرهنگی، اقلیمی، اقتصادی و معیشتی جامعه است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ورود نقدینگی به صنعت ساختمان را نیازمند تدوین استراتژی و سیاست‌گذاری دقیق دانسته و تصریح کرد: بهره‌مندی از این صنعت به عنوان یکی از صنایع فرصت‌آفرین موجب رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی و اشتغال‌زایی خواهد بود.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان احداث واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی را در راستای سیاست‌های کلی و برنامه‌های ابلاغی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمک به حل مشکل مسکن محرومین و اقشار آسیب‌پذیر جامعه دانست.

رضایی گفت: واحدمسکونی در منطقه گرجی شهرستان ازنا در زمینی به مساحت ۳۴۰۰مترمربع در قالب ۱۶ قطعه و با مساحت مفید ۱۷۶۰ مترمربع بصورت یک طبقه احداث و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید