گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۰۹ :: ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
آغاز واكسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در شهرستان خرم‌آباد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد خبر داد: واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال از یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در خرم آباد آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، همزمان با ادامه واکسیناسیون بیماران خاص که از روز ۵ فروردین ماه شروع شده است ،از فردا واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در محل های تعیین شده و با هماهنگی تلفنی در مراکز بهداشتی و درمانی، انجام خواهد شد.

دکتر آزادی با اشاره به اینکه فاز دوم واکسیناسیون کووید- ۱۹ برای گروه هدف بالای ۸۰‌ سال (متولدین ۱۳۲۰) از ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز می شود، ابراز داشت:برنامه ریزی جهت تزریق واکسن کرونا جهت گروه های هدف عنوان شده (بالای ۸۰ سال) از طریق تماس تلفنی با این افراد انجام خواهد شد، بنابراین لطفاً مردم از هرگونه اجتماع غیر ضروری در محل های تزریق واکسن، که خود می تواند عامل شیوع بیماری باشد، جدا خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: ۲ مرکز جامع سلامت شهری پشته و بیمارستان اعصاب و روان سابق واقع در پل کرگانه تجهیز و جهت واکسیناسیون روز شنبه مورخه ۱۴۰۰/۲/۱۱ آماده گردیده است.

لازم به ذکر است: این مراکز مجهز به اتاقهای واکسیناسیون مردان وزنان , پزشک , پذیرش، CPR, و محل انتظار مراجعه کنندگان می‌باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید