مقام معظم رهبری:
تاریخ: ۱۸:۴۱ :: ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
امروز اوکراین قربانی سیاست بحران‌سازی آمریکا است

مقام معظم رهبری در سخنرانی به مناسبت عید مبعث اظهار کردند: عین همان رذائل اخلاقی دوران جاهلیت، امروز در دنیای به اصطلاح مدرن هم وجود دارد؛ تمدن امروز جاهلیت مدرن است منتها تجدید‌یافته و سازمان‌یافته‌تر شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مقام معظم رهبری بیان کرد: مظهر جاهلیت مدرن و بحران‌سازی آمریکا است؛ آمریکا یک رژیم مافیایی است که از بحران در دنیا ارتزاق می‌کند.

ایشان ادامه داد: امروز اوکراین قربانی سیاست بحران‌سازی آمریکا است و آمریکا، اوکراین را به این نقطه کشاند؛ ما با جنگ و تخریب در همه‌جای دنیا مخالفیم.

مقام معظم رهبری تاکید کرد: ما مثل غربی‌ها نیستیم؛ آن‌ها بمب را روی مراسم عروسی در افغانستان می ریزند و می‌گویند این مبارزه با تروریسم است اما از جنایت‌های رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند.

ایشان ابراز داشت: ما طرفدار توقف جنگ در اوکراین هستیم؛ منتها علاج هر بحرانی در این است که ریشه‌های آن شناخته شود و ریشه بحران در اوکراین آمریکاست.

آیت‌الله خامنه‌ای گفت: این موضوع اوکراین عبرت‌هایی داشت؛ پشتیبانی دولت‌های غربی یک سراب است و نمی‌شود به آن‌ها اعتماد کرد.

مقام معظم رهبری در پایان اذعان داشت: مردم مهم‌ترین پشتوانه دولت‌ها هستند؛ اگر مردم در اوکراین وارد میدان می‌شدند، وضع دولت و مردم اوکراین این‌طور نمی‌شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید