گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۱۱ :: ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
ابلاغ نرخ جدید کرایه تاکسی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی های درون شهری مصوب و برای تایید نهایی به فرمانداری ابلاغ شده و تا قبل از اعلام نهایی، دریافت هرگونه مبلغ بیشتر از مسافران، تخلف است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سجاد کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر خرم آباد برای افزایش کرایه مسیرهای درون شهری تک مسیره از ۳۰ به ۴۰ هزار ریال، ۲ مسیره از ۵۰ به ۷۰ هزار ریال و سه مسیره از ۷۰ هزار ریال به ۱۰۰ هزار ریال به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است و به محض تایید در مناطق مختلف شهر اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

وی تاکید کرد: هنوز نرخ جدید کرایه مسیرهای درون شهری در خرم آباد تایید نهایی و اعلام نشده و هرگونه افزایش خودسرانه توسط ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافربرهای شخصی تخلف است و جریمه های سنگین برای متخلفان اعمال می شود.

وی تصریح کرد: گزارشاتی در خصوص افزایش خودسرانه نرخ کرایه ها توسط برخی رانندگان به سازمان حمل و نقل شهرداری گزارش شده است که با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کاظمی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک و یا کد خودروی موردنظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی به شکایات و یا واحدهای گشتی مستقر در میدان امام حسین، میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

به گفته وی ۲ هزار و ۵۴۰ دستگاه خودروی تاکسی در خرم آباد وجود دارد که حدود یکهزار و ۷۰۰ دستگاه از این تعداد فعال است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید